Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Waarom wordt er geen file gemaakt cq. ontwikkeld voor de Funcard? Deze kaart heeft toch potentie genoeg op basis van zijn EEprom en Atmel processor!<P>Veel mensen hebben inmiddels 'n Funcard aangeschaft en hebben er weinig trek in om nu nog eens zo'n DS9 kaart aan te schaffen.<P>De 8515 Atmel processor is eigenlijk toch krachtig genoeg om de 'code-translate software' te draaien, deze software zorgt immers voor de omrekening van de verschillende coderingen (SECA, VIACCESS en BETACRYPT)naar Irdeto. Zodat de Irdeto cam er iets mee kan!<P>En de EEprom op de Funcard heeft ook geheugen genoeg om zo'n beetje alle providers te herbergen die er zijn!<P>Groeten,<P><B>Redcat</B>

Geplaatst:

wel Redcat,<P>Dit is iets wat ik mij ook al een tijdje afvraag ... Blijkbaar zijn ze er nu mee bezig en moeten we nog steeds een beetje geduld hebben frown.gif" border="0<P>Groetjes<P>Pinneke

Geplaatst:

Ik las ergens dat ze het al voormekaar hebben, maar dat ze h`m eerst goed doortesten voor dat ze h`m vrij geven

Geplaatst:

Nou @Stephan, als dat waar is wacht ik nog even met het bestellen van die DS9 kaartjes!<P>Weet je nog waar je dat gelezen hebt?<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Geplaatst:

Op deze of de kwaak syte een paar weken geleden, vraag me niet presies waar.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.