Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben al een aantal weken bezig om een funcard (AT90S8515 en 24c64) te programmeren om seca te kijken. Irdeto lukt wel, via ook niet. Ik handel als volgt:<BR>1 extern hex om benoemen via kladblok naar flash.eep<BR>2 Files laden A: flashex<BR> B: EXtern <BR>Ik gebruik het programma chipcat 2.3 en een phoenix 6.0 mhz en een atmel programmer. Zou dit het probleem zijn.De data wordt wel naar de kaart geschreven, maar daarna de melding no right to watch this program. De data in de file is goed. Ik denk dat het aan de flash file ligt. Wie weet oplossing.

Channel master 180 cm draaibaar 31,5 west tot 76,5 oost met lnb revolver met Circ ku band lnb, 1 keer Ku band lnb, Inverto Ka Ku en  lnb voor 26 oost amateur band

T90 schotel  sat posities 42, 39, 28, 23,5, 19,2 16, 13, 9, 4,8 en 0,8. Unimesh 3,10 m met 2 keer C band lnb

Ontvangers Octagon sf8008, Extrend 9500, Edision Mio 4k, Zgemma H9 twin TBS 5927 USB

Alles tijdelijk buiten gebruik.i.v.m verhuizing.

Geplaatst:

Als je een echte Atmel programmer hebt, kun je beter funprom gaan gebruiken. Hoef je ook je internal eeprom niet meer te hernoemen. Software en verdere details vind je op m'n site (zie links-sektie 1e link).<BR>Verder weet ik dat die "no right..." boodschap soms ook duidt op een gebrekkige communicatie tussen cam en kaart. De receiver uit/aan wil daarbij nog wel eens helpen.

Geplaatst:

gebruik pono-prog 2000<P>eerst pic. goed zetten in Device<P>dan file, open Devive file dat is de Hex<P>dan in zelfde blok open flash file dus de flash, vergeet niet de onder setup invert sckl aan te vinken.<P>nu maar proggen.<P>daarna lockbits schrijven.<P>Nu met Atmel 007 ff de eeprom file proggen beeld.<P>Suc6 Helgo<BR> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Jongens bedankt het werkt nu.

Channel master 180 cm draaibaar 31,5 west tot 76,5 oost met lnb revolver met Circ ku band lnb, 1 keer Ku band lnb, Inverto Ka Ku en  lnb voor 26 oost amateur band

T90 schotel  sat posities 42, 39, 28, 23,5, 19,2 16, 13, 9, 4,8 en 0,8. Unimesh 3,10 m met 2 keer C band lnb

Ontvangers Octagon sf8008, Extrend 9500, Edision Mio 4k, Zgemma H9 twin TBS 5927 USB

Alles tijdelijk buiten gebruik.i.v.m verhuizing.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.