Gast Geplaatst: 11 juli 2001 Geplaatst: 11 juli 2001 Bij xxxxxx een nieuwe Jupiter 1.0 / Atmel<BR>kaart gekocht (90S2343 + 24LC16B).<BR>Probeer hem te proggen met een Mastera<BR>programmer en diverse software al uitgeprobeerd. (Chipcat, Ponyprog ICProg etc.) <BR>Allemaal vreemde errors, unknown device,<BR>error writing, find device $11-FF-EE<BR>should be 90S2343 etc etc.<BR>Erasen etc gaat ook niet.<BR>GW proggen gaat perfect dus aan de mastera<BR>kan het niet liggen.<BR>Heb diverse handleidingen gelezen en hier<BR>het board afgestruind naar tips etc. <BR>Ik kan niet iets ontdekken wat IK fout doe.<BR>Begin te vermoeden dat msat mij een defekt<BR>kaartje heeft gestuurd. Of hebben jullie nog<BR>suggestie's??<P>-----<BR>Geen namen van commerciele zaken snotverdrie!<BR>-----<BR>sorry.<P>[ 11-07-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]<p>[ 12-07-2001: Message edited by: Biedubbeljoe ]
Hagkobe Geplaatst: 15 juli 2001 Geplaatst: 15 juli 2001 Kan bijna niet defect gaan<BR>Heb vroeger ook regelmatig foutmeldingen met die ffff of zoiets gekregen<BR>Je moet eerst ponyprog gebruiken en bestand gebruiken met .hex<BR>dan de .crd laden met cardhunter<BR>Dan moet het werken ,gegarandeert<P>Moeten wel jupiter of atmel files zijn geen gold files ,let op wat je download<BR>veel succes<BR>
Gast Geplaatst: 18 juli 2001 Geplaatst: 18 juli 2001 Hoeft niet met cardhunter, kan allemaal met chipcat aleen het wissen v/d atmel wil wel eens ff klo*e gaan,ik wis meestal met ponyprog en prog met chipcat. voordell van chip kat is dat je zelf seca met een 6mhz phoenix kan proggen, er zit een soft optie in op de snelheid aan te passen. (voor de eprom dus). <P>gr,<P><BR>bob
Gast Geplaatst: 19 juli 2001 Geplaatst: 19 juli 2001 Sorry maar de voltage waarop het werkt kan ook wel eens het probleem zijn .<BR>Gebruik hier 9 volt en 1 amp elke keer weer.<BR>Geen problemen.
Aanbevolen berichten