Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hello everyone,<P>Na het lezen van verschillende postings en "rumeurs" over het al dan niet uitbrengen van het DS9 project op de FUNCARD is er al iemand die CONCREET iets kan lossen hieromtrent? (eventuele link is welkom) <BR>Ik ken behoorlijk veel sites en heb hierover nog absoluut NIETS gevonden !<P>Greetz<P>Pinneke

Geplaatst:

Yo all,<P>Aan het aantal reacties te zien, besef ik dat het dus toch wel "zware" rumeurs zullen geweest zijn zonder enige concrete voorspellingen of ontwikkelingen ...<P>Greetz<P>Pinneke<p>[ 23-07-2001: Message edited by: pinhead ]

Geplaatst:

Helaas wel @pinhead, ik heb zelf ook zo'n beetje alle bekende boards en Sat sites afgestruind, maar tot op heden nog niks gevonden!<P>Eigenlijk best wel vreemd, want de funcard heeft ongeveer de zelfde kwaliteiten als de pic2 kaart.<P>Het is gewoon even afwachten geblazen.<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Geplaatst:

Ik zou het wel zelf willen ontwikkelen , maar mijn programmeerkennis reikt zo ver niet spijtig genoeg !<P>Geduld is weer een mooie zaak ...<BR>Greetz<P>Pinneke

Geplaatst:

op de site van dr hans staat een verhaal over een funcard die 3 in 1 kan.<P>is getest op nokia.<BR>Kan nog niet zoveel als ds9,<BR>maar komt al een aardig eind....<P>groeten,<BR>Ogie

Geplaatst:

UHM zou niet zo goed werken als org ds9<BR>ligt eraan wat je wilt fun 3 in 1 is perfect auto switch op de humax 2.4 patch . en zapt als een zonnetje . je moet aleen wel zelf er even wat keys in stoppen <BR>via seca betacrypt irdeto alles werkt <BR>enige nadeel is dat in via er naar 2 bytes ident gekeken word. dus geen 00 0c 00 en 00 0c 10 samen op de kaart . voor het irdeto gedeelte . ja er zitten paar foutjes in de flash(hex) maar beetje knoeien met de keys en ook media vision gaat op beeld <BR>echt is leuk stukje werk van de maker .<BR>en ja is publiek te vinden ...<P>gr dj

Geplaatst:
laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 kijk bij onze eend converted files fun 3in1 files voor funprog 2.27 en hoger of bij de offi**** site gebruik picbined 1.28... voor editing met funprog is dit nog niet mogelijk op het moment werkt het naar behoren op enkele bugjes naar... de public files heb ik geconverteerd voor de funprog waar nog enkele foutjes inzitten dus ik zou zeggen probeer even mee om een bug vrije file te maken. het zappen gaat zeer snel soms moet men van prov heen en weer zappen om de desbetreffende zender open te schakelen..<P>Have FUN greetz lorisdam
Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.