freeck Geplaatst: 22 mei 2004 Geplaatst: 22 mei 2004 Ik heb regelmatig last van het feit dat beeld en geluid niet meer synchroon lopen; meestal zie je dat verschijnsel optreden als er een kortstondige onderbreking van het beeld is opgetreden. iemand enig idee wat ik daaraan kan doen? Freeck Homecast HS5101CI + Samsung LE46A856 + HTPC: Gigabyte MA78GM-S2H, HD S3200, CI Homecast, Terratec USB HD + USB CI
freeck Geplaatst: 22 mei 2004 Auteur Geplaatst: 22 mei 2004 Elecard onder menu-optie "direct show" ....Nvdia is daarbij geen optie.... Homecast HS5101CI + Samsung LE46A856 + HTPC: Gigabyte MA78GM-S2H, HD S3200, CI Homecast, Terratec USB HD + USB CI
strongetje Geplaatst: 25 mei 2004 Geplaatst: 25 mei 2004 hallo, heb dit probleem ook !. heel even stokt het beeld en hierna het beeld en geluid niet meer synchroon. heeft er iemand nog andere oplossingen. ps. heb een Nvidia video kaart met de laatste drivers. en gebruik windows XP Home. heb hiervoor een PC gehad met windows XP PRO. met dit besturings systeem had ik hier minder last van. mvg, strongetje Dreambox 600PVR * OpenPLI *wavefrontier T55 * astra 1/2/3/hotbird *
jakob2002 Geplaatst: 25 mei 2004 Geplaatst: 25 mei 2004 Citaat: hallo, heb dit probleem ook !. heel even stokt het beeld en hierna het beeld en geluid niet meer synchroon. heeft er iemand nog andere oplossingen. ps. heb een Nvidia video kaart met de laatste drivers. en gebruik windows XP Home. heb hiervoor een PC gehad met windows XP PRO. met dit besturings systeem had ik hier minder last van. mvg, strongetje Probeer mainconcept es vu+duo2-vti6.0|vu+ultimo-openpli3.0dvb nexus-s(2.1)+skystar2+hdr4000 pckaart progdvb S2emu
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen