Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ne moeillijke ic.ik heb maar liefst 3 pc's moeten proberen eer die geprogd was.ik denk dat je met ic prog en multiprog op pic mode deze fijnloos kan programeren.enkel de pc kan dwarsliggen.Bij mij toch,enkel de laptop kon die klus klaren.ik heb het wel gedaan met een mastera progger omdat de multiprog in bruikleen is.

Geplaatst:

Mij is het gelukt de 628 te proggen met ic prog 1.04,heb geen masterprog maar vp20.<BR>Zet de delay eens op 1 en bij opties vcc voor jdm en vink realtime aan.<BR>Oscilator:xt<BR>fuses:mcrl<BR>Deze instellinge werken bij mij nu nog de 16c65,daar ben ik ook nog niet uit><P> greeings goto.

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Geplaatst:

Hello everybody,<P>Kan iemand vertellen hoe men de 16f628 kan flashen op een multiprog2000 toestel en met welk programma ? (op welke modus(cijfer) moet de progger staan ??)<P>Moet men bij het flashen van de eeprom voor het DS9 project (24c64/65) op 6mhz staan of 3.5 mhz ? (ik veronderstel 6mhz daar het voor de i*det* CI is) <P>(Ikzelf heb de progger niet, het is voor een vriend van mij)<P>Thanks<P>Pinneke<p>[ 23-07-2001: Message edited by: pinhead ]

Geplaatst:

the best weg is met jdm programmer<BR>icprog 1.04 <P>Zorg voor "verify during programming"<P>good luck

Geplaatst:

Thanks voor de replies,<P>Heb nu zelf zo een kaartje binnen gekregen . Het is mij tot nu toe al gelukt om de 16f628 te proggen met mijne multi*rog 2001xld, en icprog, die 24c65 blijft echter een error geven (000h) bij de verify op het einde ... (24c65 is wel niet in icprog en dan neem ik 24c64 ...)<P>Andere tips zijn steeds welkom (ik denk voor iedereen een beetje)<P>Greetz<P>Pinneke

Geplaatst:

Hallo pinhead,<P>Heb je de orginele software al eens geprobeerd voor de mult* prog, twoprog 2,3 deze werkt als een speer.<BR>Http\\www.2stone.de<P>Suc 6

Geplaatst:

Op de site van ome Willem staat nog een dos proggie 24c13 daar staat de 24c65 wel tussen ben er al mee bezig geweest maar wil nog niet echt lukken.<P> greetings goto.

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Geplaatst:

@ D,artagnan <P>Naar mijn weten werkt 2prog nog NIET met de 16f628 !<P>Greetz <P>Pinneke

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.