Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb een probleem met het branden van films op Nero. Het downloaden gaat prima, en nu heb ik laatst gehoord dat ik met films ook ifo en bup files moest downloaden. Dat heb ik ook gedaan, maar als ik die wil branden, krijg ik de melding dat ik die files anders moet benoemen. Dit verander ik dus, maar nou lukt het nog steeds niet. Ik heb het idee dat het aan die ifo en bup files ligt. Ik ben hier echt een beginneling in. Die ifo file bestaat ook weer uit verschillende mapjes. Wat moet ik doen?? Zou iemand mij in zo makkelijk mogelijk nederlands mij stap voor stap kunnen uitleggen wat ik moet doen??

Alvast bedankt

JULY

Geplaatst:

In welk formaat heb de film dan gedownload? Als de film in DIVX of XVID is, dan is het een gewone AVI film. Die kun je alleen in met je pc of met een speler die geschikt is afspelen.

Als het een DVD is dan bestaat de DVD uit IFO en VOB bestanden. Die kun je met Nero branden. Als je Nero express gebruikt heeft Nero aan waar je al die IFO en VOB bestanden moet neerzette.

Geplaatst:

Hoi,

Dat je avi bestanden alleen op de computer kunt bekijken, dat weet ik, maar ik heb nu bijv. lord of the rings gedownload, en ik heb de mapjes nieuwe naam gegeven zoals nero aangeeft (VTS_01_02) daar moet ik volgens mij dan op gaan staan en naar links slepen naar video_ts en dat lukt niet. Ik heb gekeken maar het is Nero Start Smart. Ik heb trouwens ook wel de Nero Express. Welke is makkelijker dan??

Geplaatst:

Ik heb met nero ook regelmatig die problemen dat hij met het bestand niets kan.

Probeer het eens met b.v clone dvd dat lukt bij mij beter.

Of zoek op het net even naar dvd shrink 3.1 (is freeware),die decodeerd hem opnieuw (+\- 20 minuten net hoe snel je pc is) en brand hem daarna meteen op een dvd.

Geplaatst:

Waar vind ik dat clone en is dat bij Nero Smart of bij Nero Express.

Geplaatst:
Citaat:
Waar vind ik dat clone en is dat bij Nero Smart of bij Nero Express.

Clone dvd is ook een brand programma net als nero.
Als je me even een mail adres geeft via PM waar 3.5mb in kan dan zal ik je hem toesturen.
Geplaatst:

Hoe moet ik dat doen via PM en hoe kan ik zien dat er zoveel mb in kan

Geplaatst:
Citaat:
Hoe moet ik dat doen via PM en hoe kan ik zien dat er zoveel mb in kan

Als je op m,n naam klikt dan opend er een scherm met mijn gegevens.
Klik daarna op verstuur een privebericht en de rest is het zelfde als dat je een normale email verstuurd.
Geef daar even je mail adres (GEEN HOTMAIL)en ik zal het je opsturen

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen