Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

is het mogelijk om een antiriset file op een atmel kaart te krijgen.Het is voor op een mediabox van philips.kan geen goldkaart programeren omdat jdm programmer stuk is.<BR>atmel valt na 10 sec. uit.Dank voor al jullie reacties.

Geplaatst:

jdm stuk ,dit is raar, wat heb je er mee gedaan<BR>Deze heeft toch geen voeding nodig,ik zou hem laten nazien of eens elders testen.<BR>Wat betreft de atmel, ja je ken volgens mij een AU kaart ervan maken,<BR>Programma keyeditor v1.01<BR>Werkt perfect op atmels,je kan crd lezen ,veranderen en terugzetten<BR>Maar of die philips dit aankan weet ik niet, dit moet je testen.<BR>Anders multiprog bestellen, alles in één<BR>veel succes smile.gif" border="0smile.gif" border="0

Geplaatst:

jordi, atmel kaart is auto. dit is juist het probleem.Wat kan hier nog meer aan doen?

Geplaatst:

als je het hierbij hebt over de funcard kun je mischien de funomatic 2.85 proberen deze werkt bij mij goed in de strong en flips en uiteraard de aston.En anders mischien de funseca aangepast voor italo attacks<P><BR>greetz Geinponem

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.