Ga naar inhoud


Vraagje aan Joske


Gast

Aanbevolen berichten

Citaat:
Henksat, de tv1000 en cinema zenders hebben het steeds gedaan.
Dat ze het bij jou niet deden ligt ergens anders aan.
Heb je al eens een scan geprobeerd op de sirius?

Groeten, Joske


Joske, op de eerste plaats goed van je om die lijsten te maken. Ik gebruik ook altijd jouw lijsten, nu je voorlaatste. Ik heb nogmaal die nieuwe gebruikt en wederom geen beeld op TV10001 en Cinema1 op Sirius. Wel na een scan. Maar dan heb ik op veel Sirius zenders geen geluid, moet ik eerst de gele toets gebruiken voor geluid. Dit klopt ook want in jouw zenderlijst staan bij veel zenders geen audio-pids. Als ik dan wel geluid krijg is het niet altijd engels maar zweeds of noors. Al met al Joske vind ik het een k*tlijst. Ik blijf je vorige wel gebruiken, want die is goed. Als ik het fout heb hoor ik het graag van je, maar je kunt zelf zien dat er bij veel zenders geen audio-pids staan: dus geen geluid.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
Een beetje hulp kan geen kwaad.
Als jij me een beetje helpt krijgen we die fouten er misschien uit?
Maar ik heb zo het idee dat jouw problemen meer te maken hebben met een stukje software.

Groeten, Joske


Als je een settings lijst erin wil zetten moet je eerst zorgen dat je satelliet en motor instellingen er al erin hebt staan,
doe je dat later dan heb je geen Hotbird.

Ik had dat probleem ook altijd.
Nu niet meer dus.

Mvg,
Sjaakp
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...