Gast Geplaatst: 3 augustus 2001 Geplaatst: 3 augustus 2001 Hi,<BR>uit vorige postings kon je uitmaken dat tps iets gewijzigd of toegevoegd heeft in de nano comando's .<BR>ik heb gehoord van persoon X dat een update van de cam module van nokia nodig is,of andere firmware op humax.Persoon Y zegt dan dat je enkel de bin van de eeprom moet herprogrameren.Na zoek en vraagwerk heb ik bij site Z de nieuwe eeprom gevonden voor de ds9 kaarten .Na herprogrameren werkte tps niet op de humax en de kaart werkte op zijn geheel niet meer op de nokia 9500 .Wie kan hier helderheid brengen ?Moet ik a:de cam van nieuwe software voorzien of b:enkel de eeprom van nieuwe soft voorzien ?Met mijn gw geen enkel probleem met module,maar met d*9 niks anders .Daarom denk ik dat ik het gehele ds9 project zal verlappen.Een echte decoder werkt beter en een gw is makkelijk te programeren .
Gast Geplaatst: 5 augustus 2001 Geplaatst: 5 augustus 2001 hier krijg je toch geen antwoord op.<BR>schijnt nogal bijzonder te zijn ik heb ook al van alles geprobeerd. ik heb eindelijk een gewone cam weer en heb de rest weg gegooid. veel plezier ermee
Gast Geplaatst: 5 augustus 2001 Geplaatst: 5 augustus 2001 Via mijn enorme vriendenkennis rondvraag e.d,ben ik er toch gekomen wat ik moest veranderen voor tps.maar ik hou het liever bij de "echte" modules.zelfs i*d*t* op all cam nokia geeft soms problemen met d*9.
Aanbevolen berichten