Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi,<BR>uit vorige postings kon je uitmaken dat tps iets gewijzigd of toegevoegd heeft in de nano comando's frown.gif" border="0 .<BR>ik heb gehoord van persoon X dat een update van de cam module van nokia nodig is,of andere firmware op humax.Persoon Y zegt dan dat je enkel de bin van de eeprom moet herprogrameren.Na zoek en vraagwerk heb ik bij site Z de nieuwe eeprom gevonden voor de ds9 kaarten smile.gif" border="0.Na herprogrameren werkte tps niet op de humax en de kaart werkte op zijn geheel niet meer op de nokia 9500 frown.gif" border="0 .Wie kan hier helderheid brengen shocked.gif" border="0 ?Moet ik a:de cam van nieuwe software voorzien of b:enkel de eeprom van nieuwe soft voorzien smile.gif" border="0 ?Met mijn gw geen enkel probleem met module,maar met d*9 niks anders frown.gif" border="0 .Daarom denk ik dat ik het gehele ds9 project zal verlappen.Een echte decoder werkt beter en een gw is makkelijk te programeren smile.gif" border="0 .

Geplaatst:

hier krijg je toch geen antwoord op.<BR>schijnt nogal bijzonder te zijn ik heb ook al van alles geprobeerd. ik heb eindelijk een gewone cam weer en heb de rest weg gegooid. veel plezier ermee mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0

Geplaatst:

Via mijn enorme vriendenkennis rondvraag e.d,ben ik er toch gekomen wat ik moest veranderen voor tps.maar ik hou het liever bij de "echte" modules.zelfs i*d*t* op all cam nokia geeft soms problemen met d*9.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.