Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik kwam op 'n Poolse site iets nieuws tegen.<BR>Het was 'n zip met de titel 4in1_project!<P>Nu heb ik die file eens met m'n Funcard uitgeprobeerd, maar ik krijg alleen de bekende coderingssystemen zoals bij de 3in1 file aan de praat. Je zou toch denken als er ééntje bij komt dan zal dat wel Cryptoworks zijn, maar ik heb verscheidene providers die in Cryptoworks uitzenden geprobeerd. Maar allemaal zonder reultaat!<P>Heeft iemand anders al iets met die file gedaan?<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Geplaatst:

@Duwgati, ik denk wel dat we over de zelfde file praten. Maar eigenlijk kan ik me niet voorstellen dat iemand zo dom is om nu ineens de bestaande 3in1 file 'n '4in1-project' te noemen, omdat hij ineens ondekt heeft dat er ook Betacrypt gedecodeerd kan worden! Dat kon immers altijd al.<P>En als je de eeprom file in PicBinEd opent zal hij misschien alleen de 3in1 systemen laten zien, omdat de 4in1 optie nog niet bestaat!<P>Maar van de andere kant was er natuurlijk al veel meer rugbaarheid aan gegeven als dit type file echt 'n coderingssysteem zou toevoegen.<P>Ik denk daarom zelf bij nader inzien dat het toch misschien 'n luchtballon is!!!<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Geplaatst:

@Redcat,<BR>Volgens mij bedoelen ze Betacrypt als 4e systeem naast Irdeto, Seca en Viaccess. Iets anders kan ik er ook niet van maken.<BR>@Free All,<BR>Ik heb de readme (nog eens) gelezen en daar staat niets in. Maar misschien praten we niet over dezelfde file confused.gif" border="0 Ik heb 'm gisteren gedownload. <BR>Bye<BR>Duwgati<p>[ 14-08-2001: Message edited by: Duwgati ]

Geplaatst:

Het is gewoon de de normale 3in1 file met OUDE keys meer kan ik er niet van maken even de hex bestudeerd maar staat niks anders in alleen dat ie hem ook nog eens verkeerd opgeslagen heeft....<P>greetz lorisdam laugh.gif" border="0 Marketing laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Het is zoals ik al vermoedde. Dit staat in de readme bij zo'n 4-in-1 file:<BR>- Betakrypt 100% - Premiere World<BR>- Seca 100%<BR>- Irdeto 100% (Stream nowy PMK)<BR>- Viacess 100% ( SCT nowy key) <P>Gewoon een poging om op te vallen.<BR>Bye<BR>Duwgati

Geplaatst:

Ja, bij mij was natuurlijk het volgende spreekwoord van toepassing: "De wens is de vader van de gedachte", toen ik de naam van die zipfile op de Poolse site zag staan!!!<P>Ik had namelijk al gehoopt dat ze Cryptoworks erop hadden geperst!!!<P>Greetings,<P><B>Redcat</B>

Geplaatst:

Hier ff een vraagje van een newby:<BR>heb humax5400+patch2.4+mastera+std.GW<BR>moet nog beginnen met proggen met Chipcat2.3<BR>Kan ik nu met een funcard meer dan met die std.GW?<BR>Zo, ja, wat dan zoal?<BR>Heb geen dubbele LNB en geen draaibare schotel (dus alleen ASTRA)<P> smile.gif" border="0 Groetjes, Dism confused.gif" border="0

Geplaatst:

@Dicksmit,<BR>De standaard GW heeft veel minder opslagkapaciteit dan een Piccard 2 (voor DS9) of Funkaart.<BR>Maar als je alleen Astra kunt ontvangen biedt de GW in principe genoeg mogelijkheden om vrijwel alles te ontvangen. De kunst is natuurlijk om files te vinden (of zelf in elkaar te timmeren) om je kaartje voor Astra te optimaliseren. <BR>Vanwege het grotere geheugen herbergen de meeste Fun-files en DS9-files al vrijwel alles wat er Astra & hotbird zit. Voor de GW is dat slechts een selektie daaruit.<BR>In het GW forum heb ik ook al een stukje geschreven over mijn (summiere) ervaring met de GW-3in1 files.<BR>Bye<BR>Duwgati

Geplaatst:

@duwgati: Beter laat dan nooit (weekje in het bos gespeeld...), nog bedankt voor je duidelijke uitleg, heb intussen een pc2 aangeschaft (nog niet binnen trouwens frown.gif" border="0)<BR>Als dat een beetje werkt wellicht daarna een fun...<P>Groetjes, dism smile.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.