Gast Geplaatst: 23 mei 2004 Geplaatst: 23 mei 2004 Hoi, Ik wil graag ngrab instaleren op mijn PC, maar kan eigenlijk alleen alternatieven vinden die beter zouden zijn. Ik wil alleen WEL gebruiken maken van de WAKE-ON-LAN feature zodat ik de PC wakker kan maken als ik wat op wil nemen. Wat is hier de beste software oplossing voor? Jan-Bart
Gast Geplaatst: 25 mei 2004 Geplaatst: 25 mei 2004 Even voor mijn gemoedsrust... wordt dit beantwoord omdat het: 1) een hele domme vraag is of 2) het een toch wat complexere vraag is?
Gast Geplaatst: 25 mei 2004 Geplaatst: 25 mei 2004 Voor zover ik er ingedoken ben (heb mijn db nog niet al te lang), gebruik je ngrap op je db... als je pc harddisk wil gebruiken moet volgens mij gewoon een mount (via je netwerk) maken. Op zie ik dit verkeerd? Patrick
mr_rolin Geplaatst: 25 mei 2004 Geplaatst: 25 mei 2004 Ik gebruik hier de NGrab Streamingserver 0.7.75 op mijn Windows XP computer en die doet precies wat ik wil, n.l. wake-up via LAN als de DB gaat opnemen. Een erg simpel maar effectief programma. Ik heb ook WinGrab geprobeerd, maar dat heeft voor mijn doel te veel toeters en bellen. Hopelijk heb je hier iets aan. Mvg, Rolin DM-8000HD, Technisat Digit Isio STC+Triax 64cm met CD LNB voor 19, 23 en 28 graden. Technisat met Ziggo CI+ module voor de kabel.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen