jonas Geplaatst: 15 augustus 2001 Geplaatst: 15 augustus 2001 Hi,<BR>ik heb net een funkaart ontvangen van mijn postbode.<BR>Nu zie ik dat op deze kaart (groene printkaart met at90s8515a en eeprom 24c64) aan beide kanten contactstripjes zitten.<BR>Aan de kant waar de chips zichtbaar zijn zitten 8 stripjes (2*4) en aan de achterkant 2*3 stripjes.<BR>Nu herinner ik me vaag dat er iets afgeplakt moet worden als de kaart in de interne cam van de humi5400 (2.4p) gaat.<BR>Mijn vraag: klopt dit, indien ja, wat moet er dan afgeplakt worden.<BR>Normaal zou ik het gewoon uitproberen, maar ik wil geen kortsluiting hebben in mijn receiver die binnenkort toch wel heel erg schaars gaat worden.<P>Greetz<P>jonas Greetz van Jonas Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV
jonas Geplaatst: 15 augustus 2001 Auteur Geplaatst: 15 augustus 2001 Hi,<BR>ik heb het dan toch maar gewaagd.<BR>Funkaart geprogt, met mastercrd progger en chip-cat 2.3 en de files die in de download sectie staan van duck.<BR>Werkt ferfect, direct de eerste keer, geen foutmeldingen. Prima proggie overigens, dat kan zelfs mijn zoontje van 10 jaar.<BR>Kaart in de humi, en gaaaan als een banaan!<BR>Nu nog de editor begrijpen, en dan is dat ook weer afgesloten.<BR>p.s. het zappen op deze funkaart gaat duidelijk sneller dan met een ds9 kaart.<P>Vanaf vandaag heeft fun er weer een fan bij!<P>greetz<P>jonas Greetz van Jonas Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV
Gast Geplaatst: 15 augustus 2001 Geplaatst: 15 augustus 2001 Hoi,<P>je moet die kant afplakken die je niet gebruikt, om te vermijden dat ze sluiting zouden maken. Dit probleem kan optreden bij een CI om dat allemaal maar net past. De contacten die niet gebruikt worden zouden de CI kunnen beschadigen.<P>M.v.g.<P>Peter
Aanbevolen berichten