teofiles Geplaatst: 24 mei 2004 Geplaatst: 24 mei 2004 Hallo beste satvrienden, ik heb hier een titaniumkaart die niet wil werken in een astoncam op de chip staat sagem, zijn er meer mensen met dit probleem? zo te voelen zijn ze ook wat dikker verders zien ze er exact hetzelfde uit. hartelijke groeten, Teofiles Dreambox 800HD/ dreambox 800SE- V-BOX II Positioner Schotel Channelmaster 1.20m draaibaar
Gast Geplaatst: 25 mei 2004 Geplaatst: 25 mei 2004 Werkt hier prima op S2 en scandinav. Heb je er wel OS 1.06 opgezet?
Tonskidutch Geplaatst: 25 mei 2004 Geplaatst: 25 mei 2004 als je een van die waanzin bestanden hebt geprobeerd... die absoluut een belofte doen welke niet waargemaakt kan worden dan kun je "a malicious code" hebben geplaatst op die kaart en in de auto leggen voor de winter. (seca2 NL worden die bestanden ook wel genoemd op de world wide web) heb je een foutje gemaakt met het OS dat bij die bestanden hoort is het up of downgraden een oplossing heb je het verkeerde programma gebruikt , moet je een ander nemen (card progger of titaniumloader of tmb editor) heb je een foutcode door een gek incident tijdens het programmeren kan een nieuw cas interface helpen de fout te herstellen.. Nog een: Niet alle Aston Modules werken dus wat is het? cheers Everybody Wan't To Rule The World Tears for Fears
ruff_rider Geplaatst: 27 mei 2004 Geplaatst: 27 mei 2004 Bij mij werk het ook niet op een aston 105. Ik heb er 2 zelfs, maar in geen 1 werkt het. Alleen op mijn Mr.werkt de tita. Getest in mijn echo 3600 en mijn 5400, in geen van bijde werkt de tita in een aston module.
Zilverster Geplaatst: 27 mei 2004 Geplaatst: 27 mei 2004 ruff_rider, Ik heb geen ervaring met een tita, maar zou het probleem met de atr te maken kunnen hebben. Wanneer je de ontvanger opstart met een aston 105 met een originele seca2 kaart van Nederland dan geeft hij n.l. de atr van seca 1, heeft mij ook al eens voor het lapje gehad, ik weet natuurlijk niet wat de tita hier mee doet, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
ruff_rider Geplaatst: 27 mei 2004 Geplaatst: 27 mei 2004 Ik krijg steeds de melding dat de kaart niet goed is, tewijl als ik dezelfde kaar in de MR stop heb ik wel beeld. Dus het blijft bij mij een vraagteken hoe het bij sommige wel zonder geen enkel probleem werkt.
Zilverster Geplaatst: 27 mei 2004 Geplaatst: 27 mei 2004 @ruff_rider, Het kan natuurlijk zo zijn zoals de redenering van tonskidutch dat niet alle aston's goed werken. Wat mij in deze interesseert, of er meer mensen met evt. verschillende aston 105 cam's zijn die eens op de atr willen letten wat die bij hun doet als er een originele seca2 kaart inzit of in jou geval een tita kaart. Zul je zelf even moeten uitzoeken wat de atr voor de tita is, ik heb n.l. zelf geen tita tot mijn beschikking, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
teofiles Geplaatst: 27 mei 2004 Auteur Geplaatst: 27 mei 2004 Het zijn bij mijn alle titaniumcards waar sagem op de chip staat ik heb van alles geprobeerd maar ze werken niet in een aston wel in de Magiccam of MR1.55 groeten, Teofiles Dreambox 800HD/ dreambox 800SE- V-BOX II Positioner Schotel Channelmaster 1.20m draaibaar
michel130 Geplaatst: 27 mei 2004 Geplaatst: 27 mei 2004 Ik heb vandaag mijn nieuwe kaart binnen gekregen met loader 1.06 erop, Als ik de kaart wil maken gaat alles goed, maar als ik hem in mijn reciever doe met penta 1.11 of penta 1.20 ziet die mijn kaart niet. Er staat steek kaart erin maar die zit erin, files van een ander site geprobeerd en steeds die melding stop kaart erin. Weet iemand de oplossing?? Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4
Zilverster Geplaatst: 27 mei 2004 Geplaatst: 27 mei 2004 @teofiles, Dan zou je haast zeggen dat het probleem in de aston zit, maar misschien dat tonskidutch of iemand anders hier meer over weet, zoals gezegd, ik heb geen tita kaart en kan het hier dus niet uit proberen, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
teofiles Geplaatst: 27 mei 2004 Auteur Geplaatst: 27 mei 2004 Het zit beslist niet in de Aston ik heb verschillende types Aston en met die kaart met sagem op de chip werkt in geen één. groeten, Teofiles Dreambox 800HD/ dreambox 800SE- V-BOX II Positioner Schotel Channelmaster 1.20m draaibaar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen