Duwgati Geplaatst: 16 augustus 2001 Geplaatst: 16 augustus 2001 Ik zou wel eens willen weten waarom ik voor het gebruik van mijn funkaart met sommige files de kontaktstrips op de onderzijde wel moet afplakken, en voor andere files weer niet.<BR>Die kontaktstrips zouden toch helemaal niet gebruikt moeten worden.<BR>Eerst dacht ik dat het random was, maar dat blijkt niet zo te zijn. Er is wel degelijk een vast patroon in te herkennen. Sommige files geven konsekwent problemen als ik de strips niet afplak en die problemen zijn over zodra ik ze wel afplak.<BR>Sommige files geven überhaupt geen problemen, of ze nu afgeplakt zijn of niet.<BR>Iemand die hier iets zinnigs over kan zeggen?<BR>Bedankt<BR>Duwgati
Gast Geplaatst: 17 augustus 2001 Geplaatst: 17 augustus 2001 Altijd de zes contacten afplakken omdat er ci en embedded cam's zijn die er niet goed tegen kunnen omdat ze kortsluiting maken als je hem voor d2 mac gaat gebruiken moet je het net anders om doen maar dat zal het geval niet zijn En overigen alle file's moeten het doen als de zes contacten afgeplakt zijn...<P>greetz lorisdam
Duwgati Geplaatst: 17 augustus 2001 Auteur Geplaatst: 17 augustus 2001 Bedankt Lorisdam, ik zal ze afgeplakt laten. <BR>En ook weer wat geleerd, want ik wist niet dat de andere zijde voor d2 mac was. En je hebt gelijk, die gebruik ik niet dagelijks <BR>Ik blijf het wel raar vinden dat het met sommige files wel verschil maakt of ik ze afplak of niet, terwijl andere files daar geen last van hebben.<BR>Bye<BR>Duwgati
Aanbevolen berichten