Gast Geplaatst: 24 mei 2004 Geplaatst: 24 mei 2004 Hebben meerdere personen er last van dat op deze zender er geen beeld meer is. Het is alleen deze zender. Erg vreemd.
Tonskidutch Geplaatst: 24 mei 2004 Geplaatst: 24 mei 2004 nou het kan ook zijn dat je op fox italia geen beeld hebt.. niet alles werkt. Get Back The Beatles
joker1 Geplaatst: 24 mei 2004 Geplaatst: 24 mei 2004 Zender werkt normaal met dreambox. Gr:Toon Gr:Toon
Gast Geplaatst: 24 mei 2004 Geplaatst: 24 mei 2004 Hhm, dan zal ik de pcm file maar even opnieuw inladen. Vreemd genoeg werkte het gisteren nog wel.
Gast Geplaatst: 24 mei 2004 Geplaatst: 24 mei 2004 bij mij gaat de dreambox vanzelf uit en start opnieuw, dit heb ik bij bepaalde zender zoals de mtv en fox zender.Ik gebruik nu titanium kaart hij maak niet alles open maar alle film kanalen zijn wel open.
Gast Geplaatst: 24 mei 2004 Geplaatst: 24 mei 2004 Ja, ik heb dat ook gemerkt, De ene dag is er meer open dan een andere dag. Erg raar moet ik zeggen. Meestal zijn inderdaad wel aale filmzenders open met de titakaart, behalve dan nu niet wat betreft Sky Cinema 16:9.
joker1 Geplaatst: 24 mei 2004 Geplaatst: 24 mei 2004 Ik heb net even gekeken op de genoemde zenders maar bij mij gebeurd dat niet. GR:Toon Gr:Toon
Gast Geplaatst: 24 mei 2004 Geplaatst: 24 mei 2004 Ik weet zelf ook niet want de eerste dag ging alles gewoon open maar de volgende dag begon het vanzelf aan en uit gaan. Ik heb tot nog de chmod van 777 naar 755 gezet maar het helpte niet. Ik hoop dat er snel een update scam komt, het is beter te werken zonder kaart. Het zap snel en maakt ook alles open.
Gast Geplaatst: 25 mei 2004 Geplaatst: 25 mei 2004 Hoi Vandaag zonder iets te hebben gewijzigd aan de HUMAX 5400Z of de Titakaart, doet deze zender het weer. Wat ik graag zou willen weten, is waarom de zender weg was voor 2 dagen en nu weer terug is. Wat veroorzaakt het wegvallen van toevallig deze zender. Dit uit interesse om wat meer te begrijpen van het systeem.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen