Gast Geplaatst: 18 augustus 2001 Geplaatst: 18 augustus 2001 Hallo Satters,<P>Wie kan mij helpen met het proggen van een Fun 8515a in een VP20. Met Chip-Cat krijg ik een AVR device error terwijl als ik de jumpers terug zet op PIC de 16F84 perfect geprogt wordt. <P>Ook met ICprog 1.04 krijg ik het niet geprogt maar dat zou aan mijn onkunde kunnen liggen dus.... Wie heeft de goude tip of een progger die goed werkt met de VP20 en de laatste chips aan kan?<P>Paulus
Gast Geplaatst: 22 augustus 2001 Geplaatst: 22 augustus 2001 Voor de gene met de zelfde problemen. Voor dat je gaat proggen met Chip-cat, eerst met Pony prog de kaart wissen daarna werkt het perfect!!!!! <P>Het blijkt dat de wis functie in Chip-cat niet werkt.<P>Succes
Gast Geplaatst: 25 augustus 2001 Geplaatst: 25 augustus 2001 Ik heb VP2.<BR>Kan ik daarmee ook funcards proggen?<BR>Nu gebruik ik gewoon GWafer.<BR>Funs zijn toch het best aan het worden, met de 3 in 1 files?<P>Coglio
Gast Geplaatst: 25 augustus 2001 Geplaatst: 25 augustus 2001 Ik weet het niet of het met een VP2 ook kan. <BR>Ik zou het gewoon proberen, zo niet, voor 9 tientjes heb je de VP20 J emoet wel een gepatched humax of Nokia ???? hebben.<P>Natuurlijk overschakelen als het kan van GW naar Fun, helemaat te gek vrij wel alles op 1 kaartje!!!! behalve Cryptoworks tot nu toe
Gast Geplaatst: 25 augustus 2001 Geplaatst: 25 augustus 2001 @ x-paulus<P>Wat lees ik nou?<BR>Dat maakt 3: VP20, chip-cat en pony?<P>3 progdevices?<BR>Sorry als het een domme vraag is.<BR>Heb tot nu gewoon met GW gewerkt.<P>Coglio
Gast Geplaatst: 25 augustus 2001 Geplaatst: 25 augustus 2001 Oeps, laat maar.<BR>Heb al gelezen dat Chip-cat en pony software is.<BR>Sorry voor mijn onwetendheid (lees domheid).<P>Maar voor elke tip wat nu de goedkoopste en prettigste hardware is, drink er een op de gever ervan.<P>Coglio
Gast Geplaatst: 30 augustus 2001 Geplaatst: 30 augustus 2001 @Cogliosrto666,<BR>JA dat kan meer info? kijk bij willem!<P>Suc6<BR>Bonzi
Aanbevolen berichten