Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb ze ook.

heb zelfs een swappie van 131MB groot.

mij zitten ze niet echt in de weg.

Geplaatst:

Toen ik NFS gebruikte verschenen ze in /hdd, Ik mount nooit een NFS share in /hdd, maar doe dat in /mnt. In /hdd maak ik dan een link naar hetgeen ik nodig heb.

Nu dat ik CF gebruik zie ik ze op de CF verschijnen.

In beide gevallen in de root van de NFS of CF en ik maak gebruik van DreamFlash 1.3b. Ik moet nog het "gemeenschappelijke" in NFS en CF zien te vinden om uit te vogelen waar de core bestanden gaan verschijnen, want ze worden op andere plaatsen gemount. Ik vermoed dat de keuze die je maakt in DreamFlash er iets mee te maken heeft.

Mijn 64MB CF is in notime vol met deze core bestanden. Als ik een paar uurtjes aan het stoeien ben met de DB heb ik zo enkele tientallen MB's aan core bestanden verzameld. Het gaat zo eenvoudig dat anderen er ook last van moeten hebben. Tot nu toe heb ik het geconstateerd met Ronaldd, Hydra en ruDREAM.

CU

Urk

3xDM800

1xVisiosat Bigsat met 2x Inverto quad lnb's en 2x Alps quad lnb's

1xEdubuntu server met 500GB voor o.a. de 3 DM's

Geplaatst:

D'r is wel een smerige oplossing mogelijk omdat blijkbaar die core-files bij een reboot komen.

Je kunt in /var/tuxbox/start_enigma rm toevoegen om de core-files weg te gooien. Dan weet je in ieder geval dat je disk niet vol loopt. Maar ja, 't is eigenlijk niet de oplossing.

Geplaatst:

Mijn excuses. Ze verschijnen ook in /hdd nu dat ik de CF gebruik. De directory /hdd bevindt zich in de DB zelf, maar of dat in een flash geheugen of RAM geheugen is, weet ik nog niet.

Ik denk dat we er wel vanuit kunnen gaan dat de core bestanden altijd in /hdd terecht komen.

Urk

3xDM800

1xVisiosat Bigsat met 2x Inverto quad lnb's en 2x Alps quad lnb's

1xEdubuntu server met 500GB voor o.a. de 3 DM's

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen