satmania Geplaatst: 24 mei 2004 Geplaatst: 24 mei 2004 Hallo satvrienden Ik werk momenteel met prog dvb en Yankse 1.2.2.1. Ik kan met deze combinatie geen conax ontvangen op Thor. Ik heb eerder gehoord dat het wel mogelijk was. Kan iemand me wat wijzer maken? M.v.g. DM 800-Gemini 5 Rotor 45-30 draaibaar
Albert_H Geplaatst: 24 mei 2004 Geplaatst: 24 mei 2004 Hallo Satmania. Daarvoor was iets aan de hand met de SHL files of zo iets meen ik. Ook wisselt Conax erg veel van key geloof ik. Die files zitten niet in de dir. die ik je stuurde, omdat ik Thor niet kan zien. Hoe het precies zit zul je even in het Yankse forum na moeten zoeken. Succes Albert_H Ik heb zelf net even gekeken, Dat SHL gebeuren is voor andere kanalen, conax had weer een keywissel. Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.
satmania Geplaatst: 24 mei 2004 Auteur Geplaatst: 24 mei 2004 Hallo Albert_H. Ik moest even soft keys vervangen. Nu heb ik beeld op Thor. Dank je voor de reactie. Zie pm. DM 800-Gemini 5 Rotor 45-30 draaibaar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen