Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,<P>Ik heb een funcard aan geschaft werkt leuk, maar hoe zit het nu met de pbm in een funcard. Ik edit met picbined versie 1.** kan ik wel neer zetten maar de versie is zo achterhaald, doet ook even niet terzake.<BR>ALs ik de eeprom file edit onder mode SECA: funcard beta1 24c64 dan heb je volgende velden onder de kop Provider : naam, ident, ppua, ua , date... maar geen pbm <BR>dus nu de vraag waar laat je de pbm of wordt deze niet ingevuld op een funcard wat ik me niet kan voorstellen.<BR>Ik heb eigenlijk nog een vraag wat voor fun card heb ik, de pic/micro is een 8515A en de eeprom is 24128 er zit nog een dipswitch op.... waar wordt deze voor gebruikt er zitten geen leds op, als deze al aanwezig moeten zijn. gekocht bij willem.o*g<P>Greetings Admirals<p>[ 20-08-2001: Message edited by: Admirals ]

Geplaatst:

weet iemand al een oplossing want ik kan nu niet werken met ppua en mk1 op deze kaart na een tijd zetten de provider de kaart op zwart<BR>heb dan wel netjes een update ontvangen..<BR>wat moet ik in vullen op/bij UA... ik weet dat het inhoud uniek adres maar hoe nu verder??<P>Greetings Admirals

Geplaatst:

Hi Admirals,<P>Heb zelf ook een Atmel 8515A Funkaart van Willem, incl.dipswitch, de Eeprom is geloof ik een 24C64. <BR>Weet je zeker dat die van jou een 24c128 is?<BR>heb ook getracht de Pbm van een fun te vinden, no luck.<BR>Ik edit de Funcard met FP227,is Fun software.<BR>en programmeer met de Vp20 + Chip-cat. Files komen van Duck/Lorisdam.<BR>Alles loopt als een trein, krijg wel auto-update, hoewel de datum niet verandert.<P>Probeer de bovenstaande files en je zwartscherm (C+ attack)probleem zal waarschijnlijk opgelost zijn. <P>Groet <BR>gamgra

Geplaatst:

@gamgra<P>Wat was je kwijt bij Willem?<BR>Je hebt VP20 plus Atmel 8515A?<BR>Daarmee kun je dus fun3in1 aan?<BR>Niks plakken en knippen of solderen? (haat ik).<BR>Gewoon gelijk draaien met die handel?<P>Coglio

Geplaatst:

@Gamgra<P>Oeps, zie nu chip-cat staan.<BR>Is dat een tweede device? VP20 volstaat niet?<BR>Mijn VP2 heeft 2 modes nl.<BR>Daar hoeft voor GW niets meer bij.<P>Coglio

Geplaatst:

Beste Gamgra,<P>De eeprom is inderdaad van het type 24128 zonder c paste waarschijnlijk niet meer..ik zal jou uit leg eens proberen eerst even mijn vp20 afbouwen ook bij willem gekocht. puur voor de hobby, want ik ben al in het bezit van een masterCRD programmer.<P>greetings Admirals....gamgra je hoort meer cool.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Hi Cogliostro666, <P>Chip-cat (is geen device) het is programmer software, welke ik gebruik om de Atmel funkaart te voorzien van de Duck/lorisdam funfiles voor mijn Philips 7071 decoder.<BR>Het kan natuurlijk ook met andere software, zoals Ic-Prog. b.v. <P>Om de Atmel funcard te programmeren met de Vp.20 moet je 2 Jumpers op Atmel zetten anders krijg je foutmeldingen.<P>Voor meer info kan je naar Duckfiles gaan daar heeft Johanb9 een tijdje terug (Midd. Juli) bijna grafisch omschreven hoe hij het allemaal deed.<BR>Op een aantal nl.sites vind je de prijzen van de Atmel Funcard, zo rond de 50 a 60 piek.<P> gamgra

Geplaatst:

secom203-2.zip<BR>met picbinedini.se<BR>seca: funcard beta1<BR>voor kenwood receiver met pbm

Geplaatst:

Beste Janneman,<P>Wat bedoel je precies met jou mededeling???<P>Greetings Admirals

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.