Ron Geplaatst: 24 september 2001 Geplaatst: 24 september 2001 Ik heb ze stiekem al een weekje binnen maar was het helemaal vergeten te vertellen:<P><B>De T-shirts zijn binnen!</B><BR>Het zijn echte (kwalitatief zeek hoogwaardige) <I>Fruit Of The Loom</I> Premium T-shirts. Zoals eerder al verteld gitzwart met het blauw/wit/rood gekleurde logo (plus/minus 24 CM breed en 7 cm hoog)<BR>Ze zijn echt heel erg mooi en ze liggen op de meeting voor iedereen tegen een sponsorprijs van Fl 35.-- klaar! Koop je een T-shirt, koop je feitelijk een stukje sat4all want met de opbrengst van de T-shirts (4,60 per shirt) betalen we een gedeelte van de nieuwe software licenties die nodig zijn voor deze site.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 24 september 2001 Geplaatst: 24 september 2001 Waar en wanneer kunnen we de T-Shirts kopen (en dan doel ik op de mensen die niet op de Sat4all kunnen komen??) <P>Ik kan het natuurlijk niet maken als mod van Sat4all geen T-Shirt te hebben!
Ron Geplaatst: 24 september 2001 Auteur Geplaatst: 24 september 2001 Als moet ik je persoonlijk een T-Shirt opsturen:-)))<P>Andere mensen kunnen de T-shirts bij een van de sponsoren afhalen of per post op laten sturen. We zullen zorgen dat er na de meeting een aantal T-Shirts bij enkele sposoren komen te liggen.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]
Gast Geplaatst: 24 september 2001 Geplaatst: 24 september 2001 Adreslijstje van de sponsors waar de kleinnoden te vinden zijn a.u.b.
Ron Geplaatst: 25 september 2001 Auteur Geplaatst: 25 september 2001 NA de meeting zullen we dat bekend maken. Op dit moment weet ik dat zelf nog niet:-)<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]
Gast Geplaatst: 25 september 2001 Geplaatst: 25 september 2001 stuur maar op<P><BR> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Toxic[Q]:<BR><STRONG>Ik heb ze stiekem al een weekje binnen maar was het helemaal vergeten te vertellen:<P><B>De T-shirts zijn binnen!</B><BR>Het zijn echte (kwalitatief zeek hoogwaardige) <I>Fruit Of The Loom</I> Premium T-shirts. Zoals eerder al verteld gitzwart met het blauw/wit/rood gekleurde logo (plus/minus 24 CM breed en 7 cm hoog)<BR>Ze zijn echt heel erg mooi en ze liggen op de meeting voor iedereen tegen een sponsorprijs van Fl 35.-- klaar! Koop je een T-shirt, koop je feitelijk een stukje sat4all want met de opbrengst van de T-shirts (4,60 per shirt) betalen we een gedeelte van de nieuwe software licenties die nodig zijn voor deze site.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]</STRONG><HR></BLOCKQUOTE>
Gast Geplaatst: 25 september 2001 Geplaatst: 25 september 2001 > opbrengst van de T-shirts (4,60 per shirt) betalen we een gedeelte van de nieuwe <BR>> software licenties die nodig zijn voor deze site.<P>Als geld je probleem is, ...<BR>Ik kan op de satdag niet, maar die 46 dubbeltjes kun je zo ook wel krijgen hoor.
Ed Geplaatst: 25 september 2001 Geplaatst: 25 september 2001 Volgens mij heb ik in eerdere postings gelezen dat we T-shirts gewoon op de Sat4all dag zelf konden aanschaffen!Wanneer komt de officieele uitnodiging per E-mail nu,want de datum staat al in mijn agenda,maar de uitnodiging blijft uit.<P>Ed.<P> VU+ DUO - SEG SR-800 - Nokia 9500S - Dreambox 7000S Wavefield T90 (28.5E-23.5E-19.2E-16E-9E-5E-1W-5W-8W-15W) Yamaha TRX850 SuperTwinSport
Ron Geplaatst: 25 september 2001 Auteur Geplaatst: 25 september 2001 Helaas, we zijn geen postorderbedrijf dus T-Shirts opsturen doen we niet.<BR>De T-shirts zijn te halen op de gebruikersdag of <B>NA</B> de dag bij meerdere sponsoren.<BR>---<BR>Wat betreft de uitnodiging kan ik alleen maar zeggen: Heb geduld. Die dag duurt nog 12 dagen!<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]
Checkin Geplaatst: 26 september 2001 Geplaatst: 26 september 2001 MAG AANNEMEN DAT HET AANTAL BEDRUKTE T-SHIRTS GROOT IS !!!<P> Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.
Chismaneric Geplaatst: 26 september 2001 Geplaatst: 26 september 2001 Ik weet niet of je dat mag aannemen. We zijn tenslotte een ZEER select gezelschap Ik wil in ieder geval als dat kan er 1 reserveren....
Gast Geplaatst: 26 september 2001 Geplaatst: 26 september 2001 jammer dat ze niet opgestuurd kunnen worden, zou er graag een willen hebben maar hellaas.<P>Als er toch een mogelijkheid bestaat om er een te bestellen zou ik het heel leuk vinden.<P>Chris
Gast Geplaatst: 26 september 2001 Geplaatst: 26 september 2001 het zou ook leuk zijn het logo met Sat 4 all ja toch dit is onze hobby board!!<BR>hoe meer zielen hoe meer vreugd en reclame is altijd goed maar ja dan worden de t-shirts duurder dan 4,60 nou en .....<BR>Greetz Silvester<p>[ 27-09-2001: Message edited by: Silvester ]
Gast Geplaatst: 29 september 2001 Geplaatst: 29 september 2001 Leuk die T-Shirts goed voor de omzet van de drukker.(verdient er GOED aan)<BR>in ieder geval meer dan 4,60 of is dat in EURO´s<BR>Fruit of de Loom Premium Tshirt bedrukt in 3 kleuren verkoopprijs bij de meeste relatiegeschenkenboeren zo´n Fl.16,00<BR>surf eens naar <A HREF="http://www.carmako.nl" TARGET=_blank>www.carmako.nl</A> <BR>jammer dat er niet meer winst op zit voor SAT4ALL
fastlemmy Geplaatst: 29 september 2001 Geplaatst: 29 september 2001 Ja gaaf he alleen jammer dat ze allemaal wit zijn
Aanbevolen berichten