Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie o wie kan mij helpen?

Heb een Samsung A800 gekocht met KPN Hi prepay. Er werd mij gezegd dat je oude nummer binnen 10 dagen om te zetten is. Klopt maar dan ben je ook je beltegoed kwijt (ongeveer 40 euri). Kan ik hem op de een of andere manier unlocken zodat ik mijn Tele 2 kaartje erin kan zetten?

Gr., Skottelke

Blijf een beginner met waar ik mee bezig ben, totdat ik weer aan iets nieuws begin.

Dreambox 7020

Geplaatst:
Citaat:
Wie o wie kan mij helpen?
Heb een Samsung A800 gekocht met KPN Hi prepay. Er werd mij gezegd dat je oude nummer binnen 10 dagen om te zetten is. Klopt maar dan ben je ook je beltegoed kwijt (ongeveer 40 euri). Kan ik hem op de een of andere manier unlocken zodat ik mijn Tele 2 kaartje erin kan zetten?

Gr., Skottelke

Er zijn zat van die bedrijven die in 2e hands toestellen handelen en voor +\- 10 euro je telefoon kunnen unlocken ,of ga eens kijken op een markt of braderie dit pinkster weekend daar heb ik ze het ook wel eens zien doen.
Maar vergeet niet dat als je dit laat doen dat je garantie van je toestel niet meer geldig is.
Geplaatst:

Vragen om unlocken is hetzelfde als vragen naar keys etc. Dus op dit board niet toegestaan. Ik zal de threat daarom ook sluiten.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.