Gast Geplaatst: 25 augustus 2001 Geplaatst: 25 augustus 2001 Wie weet welk programma ik het best kan gebruiken om de Atmel 8515A te programmeren.<BR>Ik heb een VP20 Programmer.<BR>En welke files heb ik nodig voor mijn Nokia.<P>Andre
Gast Geplaatst: 29 augustus 2001 Geplaatst: 29 augustus 2001 beste registered12345,<P>gebruik CHIPCAT 2.3 eens en kijk eens op de site van funcard zoek met google en duck files<P>Greetings Admirals
Sjaak Geplaatst: 29 augustus 2001 Geplaatst: 29 augustus 2001 Heb het gisteren geprobeerd met ***geen-reclame*** gaat heeel goed, vergeet aleen de jumpers niet <BR>Sjaak
Duwgati Geplaatst: 29 augustus 2001 Geplaatst: 29 augustus 2001 @Sjaak,<BR>Als ik het goed begrijp, heb jij dus ***geen-reclame*** met de VP20 aan de gang gekregen. Kun je me misschien een beschrijving sturen hoe je dat gedaan hebt, dan kan ik dat op mijn site inpassen. Ik heb namelijk geen VP20. <BR>En als je dan ook nog een scan van de programmer hebt waar die jumpersettings goed op te zien zijn, zou dat helemaal geweldig zijn <BR>Alvast bedankt voor de medewerking.<BR>Duwgati
Gast Geplaatst: 29 augustus 2001 Geplaatst: 29 augustus 2001 Welke files heb je dan gebruikt hiervoor?
Sjaak Geplaatst: 29 augustus 2001 Geplaatst: 29 augustus 2001 @Duwgati heb helaas geen scanner hier een beknopte uitleg.... <BR>***geen-reclame*** 1.7 kies Admel AVR 90S8515 load file zelfde voor ext-EE vinkje aanzetten bij Programm, Data, Config, Eeprom jumpers vp20 op Admel zetten xtal op 3.5 mhz schakelaar naar beneden op write drukken "geeft aan op mode 1 zetten" indien dit gelukt is vraagt het programma om hem op mode 0 te zetten voor de vp20 is dit jumper Xtall op 6 mhz en de schakelaar omhoog als het goed gegaan is is de EE-prom nu ook geprogrammeerd en de melding verschijnd om hem weer op mode 1 te zetten (jumpers vp20 op Admel zetten xtal op 3.5 mhz schakelaar naar beneden op write drukken )als alles goed gegaan is is de funcard nu klaar voor gebruik <BR>(Het zou kunnen dat je het xtall op 3.5 mhz kan laten staan maar het gaf bij mij errors tijdens het proggen)<BR>Hoop dat het een beetje duidelijk is zal ff kijken of dat ik een foto van de jumperstanden kan maken<BR>Sjaak <p>[ 29-08-2001: Message edited by: Sjaak ]
Duwgati Geplaatst: 29 augustus 2001 Geplaatst: 29 augustus 2001 Bedankt Sjaak, jij krijgt een mooie vermelding op de site <BR>Wie heeft er nog een scan of foto van de VP20 waar duidelijk op te zien is welke jumpers er gezet moeten worden.<BR>Bedankt<BR>Duwgati
Gast Geplaatst: 31 augustus 2001 Geplaatst: 31 augustus 2001 Hoi, Die zoek ik ook al een tijdje.<BR>Mocht die er zijn kan die gemailed worden?<P><BR>bob13@thehellhole.com
Gast Geplaatst: 31 augustus 2001 Geplaatst: 31 augustus 2001 Hoi, Die zoek ik ook al een tijdje.<BR>Mocht die er zijn kan die gemailed worden?<P><BR>bob13@thehellhole.com
Aanbevolen berichten