Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,<P>Ik wil maandag as. een fun kaart kopen maar<BR>nu is mijn vraag waar kan ik die kaart mee<BR>programeren dus de 3in1 file erop zetten<BR>ik heb zelf een phoenix en een jdm programmer<BR> moet ik nu weer een andere bij kopen of<BR>gaat het ook met de 2 boven genoemde proggers<BR> wie kan kan mij daar iets meer over vertellen <P>alvast bedankt<P> rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0

Geplaatst:

Kijk es bij satpages (bovenaan in de links).<BR>Daar heeft duwgati alles over programmers en kaarten haarfijn uitgelegd laugh.gif" border="0 <P>Groetjs, dism wink.gif" border="0

Geplaatst:

ik zal maar eerst goed navragen wat de beste combinatie is!<P>Ik heb eeb VP20 progger + funcard en gebruik ChopCat 2.3 software........het schrijven vande loadr gaat goed maar daarna krijg ik een foutmelding "SetcommState function Failed (win error code: 87)" <P>Wie heeft dit wel eens gehad en hoe los is dit probleem op?

Geplaatst:

Hoi,<P>Ik beb net maar dat roze kaartje en die<BR>fun programmer 1.1 bij de sponsor besteld<BR>heb ik hier goed aan gedaan confused.gif" border="0 <BR>of had ik het anders moeten doen.<P><BR> rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.