Gast Geplaatst: 25 augustus 2001 Geplaatst: 25 augustus 2001 Hoi,<P>Ik wil maandag as. een fun kaart kopen maar<BR>nu is mijn vraag waar kan ik die kaart mee<BR>programeren dus de 3in1 file erop zetten<BR>ik heb zelf een phoenix en een jdm programmer<BR> moet ik nu weer een andere bij kopen of<BR>gaat het ook met de 2 boven genoemde proggers<BR> wie kan kan mij daar iets meer over vertellen <P>alvast bedankt<P>
Gast Geplaatst: 26 augustus 2001 Geplaatst: 26 augustus 2001 Kijk es bij satpages (bovenaan in de links).<BR>Daar heeft duwgati alles over programmers en kaarten haarfijn uitgelegd <P>Groetjs, dism
Gast Geplaatst: 26 augustus 2001 Geplaatst: 26 augustus 2001 ik zal maar eerst goed navragen wat de beste combinatie is!<P>Ik heb eeb VP20 progger + funcard en gebruik ChopCat 2.3 software........het schrijven vande loadr gaat goed maar daarna krijg ik een foutmelding "SetcommState function Failed (win error code: 87)" <P>Wie heeft dit wel eens gehad en hoe los is dit probleem op?
Gast Geplaatst: 26 augustus 2001 Geplaatst: 26 augustus 2001 Hoi,<P>Ik beb net maar dat roze kaartje en die<BR>fun programmer 1.1 bij de sponsor besteld<BR>heb ik hier goed aan gedaan <BR>of had ik het anders moeten doen.<P><BR>
Aanbevolen berichten