Gast Geplaatst: 25 augustus 2001 Geplaatst: 25 augustus 2001 Nou hebben we morgen weer wat te doen en na het weekende ik word een beetje gek Allcam 3.1 nog niet goed kunnen we weer verder met de Flash 2.2 om te testen wat is deze hobby toch leuk.... <P><BR>3_in_1_fun_flash_V2.1.hex (Version 2.2)<BR>2001-08-25<P>New:<BR>- all 26 seca providers now working<BR>- MediaVision is default irdeto provider (these keys are used if others are wrong)<BR> has to be enabled with the flags (use ISVEdit 1.4)<BR>- bug in irdeto answer fixed (byte 6 was not always correct, but there was no problem)<BR>- no hangups with too long ECM's<BR>
borsjea Geplaatst: 26 augustus 2001 Geplaatst: 26 augustus 2001 Je houd alleen geen tijd over om nog echt tv te kijken <BR>alleen even over de diverse kanalen fietsen om te kijken of ze allemaal open zijn
Plepkeshenkie Geplaatst: 26 augustus 2001 Geplaatst: 26 augustus 2001 Kan je mij even mailen waar ik deze versie kan vinden of wil je hem even mailen. Thanks Channel master 180 cm draaibaar 31,5 west tot 76,5 oost met lnb revolver met Circ ku band lnb, 1 keer Ku band lnb, Inverto Ka Ku en lnb voor 26 oost amateur band T90 schotel sat posities 42, 39, 28, 23,5, 19,2 16, 13, 9, 4,8 en 0,8. Unimesh 3,10 m met 2 keer C band lnb Ontvangers Octagon sf8008, Extrend 9500, Edision Mio 4k, Zgemma H9 twin TBS 5927 USB Alles tijdelijk buiten gebruik.i.v.m verhuizing.
Gast Geplaatst: 26 augustus 2001 Geplaatst: 26 augustus 2001 Kijk vanavond bij D**K<P>Groetjes lorisdam
Duwgati Geplaatst: 28 augustus 2001 Geplaatst: 28 augustus 2001 Ik heb inmiddels ook getest met de nieuwste v2.3 versie. Die werkt m.i. uitstekend. Schakelt snel en zonder haperingen (op de SMD wafer). Geen heen en weer schakelen meer nodig en geen enkele keer meer opgehangen.<BR>Daar moet ik bij zeggen dat ik de 3.1 patch in mijn Hummie heb.<BR>Bye<BR>Duwgati
Gast Geplaatst: 29 augustus 2001 Geplaatst: 29 augustus 2001 Hallo heb de 3 in 1 geprogd op een funcard maar duurt een eeuwigheid voordat de boel <BR>omschakelt ! gebruik ook de allernieuwste<BR>3.1 maar hier werkt het niet goed,ik las dat je een wafer gebruikt ik neem aan een goldwafer dus de crd file omzetten in hex neem ik aan en dan werkt het wel als ik het goed begrepen heb ? correct me if i am wrong ! groetjes jelle !
Duwgati Geplaatst: 29 augustus 2001 Geplaatst: 29 augustus 2001 Nee, ik bedoelde de Fun SMD wafer. <BR>Werkt hier als een trein.<BR>Maar ik heb inmiddels ook al andere verschillen in werking ondervonden. Niet al die kaarten en files gedragen zich in alle hummies hetzelfde. Vermoedelijk toch iets in de instellingen of misschien een andere loader (ik heb H2.08).<BR>Bye<BR>Duwgati
Gast Geplaatst: 30 augustus 2001 Geplaatst: 30 augustus 2001 Heb net voor het eerst een kaart geprogd.<BR>fun op mastera. heb een hmx 5k4 met 3.1 erin<BR>fun3in1flash2.3 op de kaart. proggen ging echt retesimpel. loopt in het systeem ook goed maar heb toch een aantal vraagjes:<BR>het systeem wil na rap zappen nog wel eens vastlopen; is dit een file-probleem of een warmteprobleem<BR>sommige zenders komen niet door (m.n. enkele ksq's). gebruik een lijst van viewer; zijn die zenders er gewoon niet of is dit een file-probleem.<P>Groetjes, dism
Gast Geplaatst: 30 augustus 2001 Geplaatst: 30 augustus 2001 Nieuwe settings er nog even in(pet123) en niet te snel zzzzzzzzepen en u is geupdate,<BR>beter kan het verlopig niet!<P>suc6<BR>Bonzi<BR>
Gast Geplaatst: 30 augustus 2001 Geplaatst: 30 augustus 2001 @bonzi: heb ik erop gezet, loopt nu niet meer vast, thnx. Zitten achterin wel een aantal van ander sat(?), geeft bad or no signal... of anders <P>have fun, dism
Aanbevolen berichten