Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb mijn oude galaxis nog staan, daar zit een irdetocam in. Wat kan ik nog met die cam doen. Is dat te vergelijken met de cam's van nu of is daar niets meer mee te doen. Ik zelf heb er in mijn ontvanger niets aan denk ik want als ik het goed heb is een humax 5400 irci z een irdeto ontvanger en ik heb een mr. Mijn satboer deed veel moeite om hem van mij te kopen maar doordat hij zo zijn best deed dacht ik laat ik het zelf maar eerst vragen. Het is een dichte cam dus ben ik benieuwd wat die nog voor waarde heeft.

mvg Sylvia

Geplaatst:

verkoop hem toch maar..

want je haalt toch niet meer der uit dan met een nieuw ci-moduultje zoals bv de MR...

of hij kent iemand met heel speciale wensen.. eerder een historical value dan een functional value zou ik zeggen.

cheers

Everybody Wan't To Rule The World

Tears for Fears

Geplaatst:

Ik weet van een collega dat hij er een nieuwe prom op zet en dat er dan leuke dingen mee gedaan kunnen worden, maar wat, heeft hij mij nog niet kunnen laten zien.

suc6

Gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Geplaatst:

Ik bewaar hem wel, hij ligt toch niet in de weg en hoor wel wat er mee te doen is met de tijd. Ik heb toch (nog) geen spullen om hem te schrijven dat komt met de tijd wel.

mvg Sylvia

Geplaatst:

Met een MR kun je inderdaad veel meer. Iets wat een MR niet aankan is een originele Irdeto2 kaart...

DB500 - Ubox - Maxplus - Topfield

Visiosat draaibaar - Wavefrontier

---------------------------------

Lummel -> Mad (Hu)max -> alweer

Geplaatst:

Dat zou ik moeten proberen ik heb namelijk een irdeto 2 abo van canal+ en heb hem nog niet in de mr gestopt. Zal ik eens doen je moet alles uitproberen en er van leren!

mvg Sylvia

Geplaatst:

dan maak je van je mr tog penta dan kun je toch weer seca2 kijken orgineel

Groeten Fred.

AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite

Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen