Gast Geplaatst: 26 augustus 2001 Geplaatst: 26 augustus 2001 Heb VP20 progger met een Atmel at90s8515 en 24C64 smartcard.<P>Na het opstarten van chipCat 2.3 met de de jumpers in de juiste stand voor de funcard gaat het schrijven de van de loader prima! Maar na het omzetten van de schakelaar op de VP20 krijg ik telkens de melding "SetcommState function failed (win error code: 87)" <P>Weet iemand wat in fout doe? graag step by step uitleg<P>Greetz<BR>Roxstar
gamgra Geplaatst: 26 augustus 2001 Geplaatst: 26 augustus 2001 Hi Roxstar,<P>Het "Set comm function failed" lijkt me iets niet in orde met je commpoort selection, of heb je dit al gecontroleerd.<P>gamgra
Gast Geplaatst: 26 augustus 2001 Geplaatst: 26 augustus 2001 Ik ga een andere com-poort gebruiken. Ik gebruik nu com1.<P>Klopt dat ik maar twee files nodig heb voor de funcard met VP20 progger?
Gast Geplaatst: 26 augustus 2001 Geplaatst: 26 augustus 2001 funcard proggen<BR>heb mastera en gw en funcrd<BR>gw proggen gaat uitstekend maar funcard wil niet lukken ,ben gewend eerst de pic te schrijven en daarna de eepr.<BR>gebruik chipcat 2.0 maar krijg steeds writing error,wat in 1 en wat in 2<BR>wie kan mij helpen! al veel gelezen
Gast Geplaatst: 27 augustus 2001 Geplaatst: 27 augustus 2001 ik weet niet beter dat je eerst de eeprom en dan de pic moet proggen
Gast Geplaatst: 27 augustus 2001 Geplaatst: 27 augustus 2001 Hallo, <P>Het ligt er aan wat voor kaart je progt en welke software je gebruikt.<BR>Maar meestal schrijf je eerst de loader in je pic dan beschrijf je je eeprom en dan je weer je pic... klaar is kees .. je card bedoel ik. Het programmeren gaat nu zeer gemakelijk met chipcat het kan natuurlijk ook met IC prog in combi met winphoenix ... enz maar dit doe je weer voor ander kaart soorten <P>greetings Admirals
Aanbevolen berichten