Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De Buissness software alliancy is behoorlijk op aan het treden tegen illegaal software gebruik kijk maar op <A HREF="http://www.bsa.org/netherlands" TARGET=_blank>www.bsa.org/netherlands</A> <P>En de nodige schreeuwende radio reclames<P>Gr. Silvester

Geplaatst:

BSA, BSA, BSA?????<P>Is dat net zo iets als BSE?<P>Volgens mij is het wel besmettelijk en kun je er behoorlijk ziek van worden laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Das is alles nur geklauwt, das ist alles nur gestolen! Ze denken toch ech nie dat ik dat k.. Windows van me eige geld gekocht heb...<P>Mag ik ff heeeeeeeeeeel hard lache? laugh.gif" border="0 <BR>En dan die link... "Bericht ons over piraterij" laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <P>Zouden wij C+ ook op kunnen geven? Das ether piraterij tongue.gif" border="0 <P>Slaap zacht laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Ik weet niet of het lachen is <BR>laatst kwamen er zomaar nieuwe bookmarks in mijn browser of mijn os wel echt was <BR>ik denk niet dat ik dat gebookmarked heb <BR>nu zijn jullie weer <BR>volgens mij heeft ome bill iets in me gebouwd waarmee die op je pc kan neuzen of ze liegen bij die auto update page en ze verzenden wel gegevens .<BR>(ik praat over Me )<P>Greetz <BR>skunk

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.