Gast Geplaatst: 26 augustus 2001 Geplaatst: 26 augustus 2001 funcard + mastera II + chipcat<BR>met bovenstaand configuratie werk ik.<BR>waar vind ik een goede site over het programmeren van de funcard (wafer).<BR>ik wil gaan experimenteren met de funcard.<BR>alvast bedankt.
Gast Geplaatst: 27 augustus 2001 Geplaatst: 27 augustus 2001 beste awahlai,<P>We mogen hier geen site neer zetten waar je file's kan vinden dus ik zal je een pm geven met daarin alvast de meest gebruikte site voor funcards <P><BR>Greetings Admirals
Duwgati Geplaatst: 27 augustus 2001 Geplaatst: 27 augustus 2001 De 1e link in de links-sektie. Daar vind je een beschrijving over het werken met jouw konfiguratie onder het hoofdstuk chipcat.<BR>Suk6<BR>Duwgati
Gast Geplaatst: 30 augustus 2001 Geplaatst: 30 augustus 2001 Dankzij de uitleg op Duwgati's site (HULDE) kan het NIET foutgaan: zipje halen (kwek kwek), unzippen, chipcat starten, juiste kaart kiezen, AT... onder tab1, 24... onder tab2, flitsje kiezen, orders volgen en klaar is klara!<P>have fun, dism
Gast Geplaatst: 31 augustus 2001 Geplaatst: 31 augustus 2001 het lijkt moeilijker dat het is, dus het is gelukt, easyjob, bedankt voor de info.
Aanbevolen berichten