Gast Geplaatst: 27 augustus 2001 Geplaatst: 27 augustus 2001 Hallo everybody,<P>Na de goeie search engine gebruikt te hebben van het board en alles min of meer getest te hebben dat ik gelezen heb: ONMOGELIJK om deze kaart aan de praat te krijgen met de DS9 files (de correcte wel te verstaan).<BR>Mijn funcard werkt anders PRIMA !<P>Mijn kaartje is 1 met 6 contacten en ik probeer alles te verwezenlijken met icprog 1.04. Ik krijg geen errors, maar het werkt ook niet !<P>Iemand enige hints met DEZE programmer ?<P>Groetjes<P>Ten einde raad ...<P>Pinneke
Gast Geplaatst: 31 augustus 2001 Geplaatst: 31 augustus 2001 Cool dus,<P>Ik voel mij nu echt terug een beginneling.<P>Ik gebruik 2 soorten files: die van d*ck en andere files om te proberen dit rot ding aan de praat te krijgen. Eigenaardig maar waar: ik programmeer met icprog met verify during program mijn 16f628 (picprog mode op mijn 2001xld), hierna met icprog mijn 24c65(mode 3,5mhz), GEEN ENKELE FOUTMELDING en 1 maal in mijn decoder : NOPPES !!!<BR>Heb het zelfs geprobeerd met een loader en tevergeefs ... nog geen beeld !<BR>Smart card accepted maar nothing !<BR>FUNCARD 3IN1: NO PROBLEM<BR>PICCARD 16f876+24lc64: NO PROBLEM<P>Is er dan ECHT niemand die mij kan helpen ?Of werkt het gewoon NIET met deze programmer ?<P>Pinneke
Gast Geplaatst: 8 september 2001 Geplaatst: 8 september 2001 Niet opgeven Pinhead,<BR>Oplossing:<BR>Schijn't door nog onbekende fout de MP problemen hebben met PIC II. Softwarematig is deze te overbruggen. <P>Wat je kunt doen is twoprg23b2 downloaden bij 2stone.de, lees de readme (in duits) en Walla!!
Aanbevolen berichten