Gast Geplaatst: 25 mei 2004 Geplaatst: 25 mei 2004 buiten bs player zijn er andere programma die ondertitling ondersteunen??? Heb een mpg film en speelt af met mediaplayer,maar niet met bs player.Media player ondersteunt wel geen ondertitling. Thanx
Gast Geplaatst: 26 mei 2004 Geplaatst: 26 mei 2004 ga maar eens op zoek naar de vobsub plugin. Geef de (srt) ondertiteling dan dezelfde naam als de film. En dan heb je in elke player automatisch de ondertiteling. Ook in windows media player.
Crest Geplaatst: 26 mei 2004 Geplaatst: 26 mei 2004 Gewoon windows media player. Je moet er alleen voor zorgen dat het filmbestand dezelfde naam heeft als het ondertitelbestand. Dus bijvoorbeeld: film.avi en film.srt Werkt prima hoor.
Gast Geplaatst: 28 mei 2004 Geplaatst: 28 mei 2004 Citaat: Gewoon windows media player. Je moet er alleen voor zorgen dat het filmbestand dezelfde naam heeft als het ondertitelbestand. Dus bijvoorbeeld: film.avi en film.srt Werkt prima hoor. absoluut de zelfde naam inderdaad, alleen zou ik geen mediaplayer nemen en zeker niet de laatste versie, die zit nogal in de knoop met sommige codecs voor avis, ik gebruik zelf Zoomplayer, dat werkt perfect, vooral ook met fullscreenmode ope je breedbeeld, bij mediaplayer kreeg ik nooit de zwarte balken helemaal weg en met zoom dus wel.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen