Fredo Geplaatst: 28 mei 2004 Geplaatst: 28 mei 2004 bekende gezichten kom je wel eens op wedstrijden Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Gast Geplaatst: 28 mei 2004 Geplaatst: 28 mei 2004 Ikke nie - ik blijf nog net zitten op 'n zadel... De foto met ikke erop was m'n eerste rijles (ik had zoiets van dat het belachelijk is om 2,5 paard aan huis te hebben en er niet op kunnen rijden, dus geeft Sas me nu rijles op Mistral...) Sas gaat wel naar dressuurwedstrijden - reed 5 jaar geleden bij Aarle-Rixtel (nog NL kampioen achttallen geweest) en nu dus bij Ospel/Nederweert ("Peelrossen"), terug naar B want Mistral die M1 reed mankeert iets chronisch aan het hoefgewricht en is voor de sport niet echt meer geschikt...
Fredo Geplaatst: 28 mei 2004 Geplaatst: 28 mei 2004 ik ben nog wel eens ringmeester en heb vroegen veel gesprongen vandaar mijn vraag Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen