Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo, kan iemand mij zegeen met welke programmer en software de funcard het beste werkt.<P>Groetjes,<P>Humaxuser

Geplaatst:

funprogrammer met funprom 2.44 ben je weinig geld voor kwijt je hebt 6 funprogrammers voor 1 mastera programmer

Geplaatst:

Zo duur heb ik de MasterA nog niet eerder gezien. Of is het een goedkope Funprom?<P>Maar hoe dan ook, als je dan daarna eens je Goldcard wilt programmeren moet je er weer een nieuwe programmer bijkopen. En als je dan weer op de zuinige toer gaat, kom je waarschijnlijk uit bij de Goldprog.<P>En dan kom je in aanraking met de Piccard II en voor je het weet heb je een nog grotere verzameling programmers dan ik laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0<P>Ik ben het helemaal eens met Ben361. Koop de MasterA en download ***geen-reclame*** 1.70 en je kunt echt alle kaarten die er momenteel te koop zijn ermee programmeren.<BR>1 programmer, 1 softwarepakket, kan het nog makkelijker cool.gif" border="0 <P>Suk6<BR>Duwgati

Geplaatst:

Ik prog die funcards gewoon met de phoenix progger of funprogger lekker goedkoop laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 ik hoef die mastra troep niet

Geplaatst:

koop de funprogrammer voor Fl 20,- of de vp20 dan kun je ook de goldkaarten programmeren wink.gif" border="0

Geplaatst:

Een funprogrammer van 20,- ?????<BR>Kan deze dan ook de nieuwste Atmel's aan ?<P>Ik zoek met spoed een goede funprogrammer die de laatste Atmel's ondersteunen.<BR>Ik heb deze nodig omdat ik vanaf einde volgende week iets geheel nieuws hoop te hebben draaien (althans voor Nederlandse begrippen).<P>Mij is in iedergeval geadviseerd om de Apollo programmer (SMD uitvoering) te nemen.<P>Weet iemand een adresjes in Nederland die em snel en voor niet te duur kan leveren ?<P>Greetz<p>[ 29-08-2001: Message edited by: Pong38 ]

Geplaatst:

@pipo, dus ik kan met mijn phoenix een funkaart proggen?. Welke software gebruik je daarvoor?

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.