Gast Geplaatst: 31 augustus 2001 Geplaatst: 31 augustus 2001 Mastera is zeker een goede keuze, maar inderdaad: ietsje duurder. Het verschil tussen de 1 en 2 is dat je met de 2 een ingebouwde goldprogrammer hebt en je kunt (zonder PC) een piccard klonen (let op: dit kan dus niet met een piccard2 of een funcard.<P>De keuze tussen een pic2 en een fun is een kwestie van persoonlijke voorkeur (denk ik)<P>ben zelf direct begonnen met de funcard omdat de fun3in1 meer pv'n bevat dan de ds9<P>proggen van een fun met fun3in1 in de mastera is werkelijk reeeetesimpel!<P>Have fun, dism
Gast Geplaatst: 31 augustus 2001 Geplaatst: 31 augustus 2001 Persoonlijk zou ik gaan voor de Mastera II en een funcard. Gezien de ontwikkelingen op het DS9 front verwacht ik dat die het gaan afleggen tegen de 3in1 Fun. Zelf heb ik genoeg problemen gehad om een DS9 behoorlijk te laten werken met de Hummie. En dan heb ik het nog niet over het proggen wat ook een probleem kan zijn met de Mastera. Afhankelijk van 5 of 7 kontaktpunten natuurlijk. De MasterA II biedt voor die f50.-- meer wel leuke extra opties dus als het geld geen bezwaar is beveel ik je die aan.<BR>Suc6
Gast Geplaatst: 31 augustus 2001 Geplaatst: 31 augustus 2001 Bedankt voor jullie reactie....<P>Fun en MasterA gaan het worden......
Gast Geplaatst: 31 augustus 2001 Geplaatst: 31 augustus 2001 Na een tijdje stoeien met GW / Gold140 en een gepatchte Humax5400 acht ik de tijd rijp voor de volgende stap in prog-land. Doel: uitbuiten van de Allcam-mogelijkheden.<P>Na het hele board doorgelezen te hebben zit ik nog steeds met de vraag welke progger en kaart ik zal gaan kopen:<BR>MasterA 1 /2: duur maar geschikt voor eventuele andere toepassingen of???<BR>Overigens is het verstandig om dan een Mastara 2 te nemen t.o.v. 1?<P>Qua kaart ben ik er ook nog niet overuit:<BR>-Funcard (At90s8515/24c64) voor funfiles<BR>of Piccard2 (voor ds9-files). Of misschien toch de Jupiter 1 of 2.<P>Ik heb (denk ik) na e.e.a gelezen te hebben de voorkeur voor Mastera i.c.m. de funcard.<P><BR>Afijn wie heeft een tip voor me?
Aanbevolen berichten