Gast Geplaatst: 26 mei 2004 Geplaatst: 26 mei 2004 Hoi Ik gebruik total commander ik vindt dit niet een ideaal programma ten eerste als softcam key in key wil zetten dan wil hij het niet erin zetten is ook met andere software is er geen programma die beter is als total comander en waar kan ik het andere ftp programma downloaden.
Ome Merde Geplaatst: 26 mei 2004 Geplaatst: 26 mei 2004 de internet explorer kan je ook al FTP-programma gebruiken en anders CuteFTP, WS-FTP, LeechzFTP etc. etc. te vinden via google merDe deze ruimte is te huur
hobsat Geplaatst: 26 mei 2004 Geplaatst: 26 mei 2004 er is een nieuwe dreambox control center topic geopend waar je m kunt dowloaden, probeer die maar s. grt:hobsat GREETZZ.HOBSAT -------------------- oost west, mij best. Xtrend ET8000 3x DVB-C
Gast Geplaatst: 26 mei 2004 Geplaatst: 26 mei 2004 Ik krijg met ieder software wat ik in een map naar de dreambox load overdracht mislukt ook met gute ftp zelfs met joske draaibare satellite setings hispa zit er niet in en de cominicatie tussen pc en dreambox is goed
Ome Merde Geplaatst: 26 mei 2004 Geplaatst: 26 mei 2004 heb je een firewall aan staan die wat te nerveus afgesteld staat ? merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 26 mei 2004 Geplaatst: 26 mei 2004 Ja kan maar ik dacht het wel hoe zet ik dit uit in win xp
Gast Geplaatst: 26 mei 2004 Geplaatst: 26 mei 2004 Heb nu millenium erin zitten maar kan nog steeds geen file erin krijgen.en heb gute ftp en explorer geprobeert maar lukt niet (kan opdracht niet uitvoeren)
Camar Geplaatst: 26 mei 2004 Geplaatst: 26 mei 2004 Welke image gebruik je ? Staat hij in flashgeheugen of extern op usb/hdd ? Waarom ik dit vraag is , dat ik dit probleem ook heb gehad met de laatste ru image in de flash, ik kreeg er toen ook geen file via ftp bij, maar op de usb stick geen probleem...Misschien neemt de image teveel flashgeheugen in gebruik waardoor er niets meer bij kan??? Misschien kun je hier wat mee, succes Camar. Dreambox 8000HD-PVR, Samsung 500GB, Image in Flash&USB NabiloBH-0.12/Wavefrontier T90, PMSE 17/8, 4x Smart Titanium Quatro TQX 0,2db LNB Astra/Hotbird/Astra2/Astra3 DM7000S-DM800HD-PVR
Gast Geplaatst: 27 mei 2004 Geplaatst: 27 mei 2004 Hallo, met total commander is niks mis hoor, net als die andere programma's. je zult je toch een beetje moeten verdiepen in netwerk instellingen, als je een nieuwe image erin zet moet je die nl. weer opnieuw instellen.(Ik heb begrepen dat je de box nog niet zo lang hebt). Iets meer info over je opstelling, rechtstreeks op PC, een hub of een router, gebruik je staight of cross-cable, zou beslist helpen als anderen je tips willen geven.Als de box ook in het internet staat kun je veel rechtstreeks in je box zetten. Bij het DBF-images is een tooltje DBF All-in-One, als je communicatie instellingen goed staan moet het hier toch wel mee lukken. Misschien ervaringen van andere gebruikers met dit programma?????? suc6 verder
Gast Geplaatst: 27 mei 2004 Geplaatst: 27 mei 2004 Hoi Ik heb het al gevonden ik heb de dream ereast en moest alles weer opnieuw instellen en nu kan ik weer files erin zetten ik had gebeld naar de winkel waar mijn dreambox vandaan komt moest de ontvanger ereas maar in iedergeval iedereen bedankt je blijft er mee bezig vriendelijke groet w.zanden
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen