Ga naar inhoud

Total Commander Probleem

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi

Ik gebruik total commander ik vindt dit niet een ideaal programma ten eerste als softcam key in key wil zetten dan wil hij het niet erin zetten is ook met andere software is er geen programma die beter is als total comander en waar kan ik het andere ftp programma downloaden.

Geplaatst:

er is een nieuwe dreambox control center topic geopend waar je m kunt dowloaden, probeer die maar s.

grt:hobsat

GREETZZ.HOBSAT
--------------------
oost west, mij best.
Xtrend ET8000 3x DVB-C

Geplaatst:

Ik krijg met ieder software wat ik in een map naar de dreambox load overdracht mislukt ook met gute ftp

zelfs met joske draaibare satellite setings hispa zit er niet in en de cominicatie tussen pc en dreambox is goed

Geplaatst:

Ja kan maar ik dacht het wel hoe zet ik dit uit in win xp

Geplaatst:

Heb nu millenium erin zitten maar kan nog steeds geen file erin krijgen.en heb gute ftp en explorer geprobeert maar lukt niet (kan opdracht niet uitvoeren)

Geplaatst:

Welke image gebruik je ? Staat hij in flashgeheugen of extern op usb/hdd ?

Waarom ik dit vraag is , dat ik dit probleem ook heb gehad met de laatste ru image in de flash, ik kreeg er toen ook geen file via ftp bij, maar op de usb stick geen probleem...Misschien neemt de image teveel flashgeheugen in gebruik waardoor er niets meer bij kan???

Misschien kun je hier wat mee, succes

Camar.

Dreambox 8000HD-PVR, Samsung 500GB, Image in Flash&USB NabiloBH-0.12/Wavefrontier T90, PMSE 17/8, 4x Smart Titanium Quatro TQX 0,2db LNB Astra/Hotbird/Astra2/Astra3

DM7000S-DM800HD-PVR

Geplaatst:

Hallo, met total commander is niks mis hoor, net als die andere programma's. je zult je toch een beetje moeten verdiepen in netwerk instellingen, als je een nieuwe image erin zet moet je die nl. weer opnieuw instellen.(Ik heb begrepen dat je de box nog niet zo lang hebt).

Iets meer info over je opstelling, rechtstreeks op PC, een hub of een router, gebruik je staight of cross-cable, zou beslist helpen als anderen je tips willen geven.Als de box ook in het internet staat kun je veel rechtstreeks in je box zetten. Bij het DBF-images is een tooltje DBF All-in-One, als je communicatie instellingen goed staan moet het hier toch wel mee lukken. Misschien ervaringen van andere gebruikers met dit programma??????

suc6 verder

Geplaatst:

Hoi

Ik heb het al gevonden ik heb de dream ereast en moest alles weer opnieuw instellen en nu kan ik weer files erin zetten ik had gebeld naar de winkel waar mijn dreambox vandaan komt moest de ontvanger ereas maar in iedergeval iedereen bedankt

je blijft er mee bezig

vriendelijke groet

w.zanden

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen