Gast Geplaatst: 3 september 2001 Geplaatst: 3 september 2001 Ik heb de nieuwste fun 3-1 bij d**k vandaan gehaald, maar nou werken bij mij de kanalen van palco en multivision niet. Heeft iemand hetzelfde probleem, of weet de oplossing?<P>PS. Ik heb een Humax, vp2o, atmel kaart
Gast Geplaatst: 7 september 2001 Geplaatst: 7 september 2001 ik heb hetzelfde probleem geen palco!<BR>weet of heeft iemand de oplossing?<BR>heb hummy patch/funcard
Gast Geplaatst: 7 september 2001 Geplaatst: 7 september 2001 Probeer even de nieuwste settings erin te zetten, misschien lost dit je probleem op !<BR>Schijnt dat de stream kanalen ook niet meer deden bij een kennis van mij en na het inladen van de nieuwste settingslijst kreeg hij weer beeld.
Gast Geplaatst: 7 september 2001 Geplaatst: 7 september 2001 bedankt voor je advies!<BR>heb reeds een up-date van 3 /9<BR>instelling palco zenders 12344V sr 27500 fec3/4<BR>klopt dat!
Gast Geplaatst: 8 september 2001 Geplaatst: 8 september 2001 Als Palco het nu wel doet (Hotbird zender) dan heb je de juiste instellingen ja.<BR>Ik kan ze zelf niet checken daar ik nog geen hotbird op mijn schotel heb.<BR>Gegroet,<P>(sammy)
Gast Geplaatst: 8 september 2001 Geplaatst: 8 september 2001 Ik heb steeds geen pa*co, pa*co info (niet gecodeerd) zie ik wel. Maar vanaf P1 niet.<P>Heb een 3.1 bestand op een normale GWC geprog, Hum patch 3_2.<P>PW ok, Alle seca OK. geen Stre**, geen Pa*co<BR>Heb geprobeerd 3.1 te editen met ISVEdit15. Niet gelukt.<P>Heeft iemand een idee.
Aanbevolen berichten