Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Moderator
Geplaatst:

wil binnenkort een funkaart (2?) (smart kaart)gaan aanschaffen en wil zelf een progger hiervoor bouwen(hobby-ist)..<BR>heb zelf een ponyprogger en een phoenix al klaar liggen..kan dat hiermee of moet ik iets anders gaan bouwen?<BR>zo ja.. welke schema en wie heeft die?<BR>thanks...

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Geplaatst:

hoe ziet die pony progger eruit, als je de atmel ermee kan proggen is het ok, dan heb je nix nodig. Chipcat gebruiken en indien je een 6 mhz phoenix hebt dan snelheid ff terug zetten en alles gaat ok.<P>gr<P><BR>bob rolleyes.gif" border="0

Geplaatst:

Hallo Matchless<BR>je hebt enkel nog een smartmouse nodig om de crd file in je eprom te laden en je kunt met de jupiter1 proger de atmel90s8515 progen als je meer info zoekt en bouwbeschrijvingen voor de smartmouse kijk dan even op mijn zelfbouw site daar staat als wat jij zoekt.<BR>G.R Pecari rolleyes.gif" border="0

Geplaatst:

Nope, een phoenix is goed, lukt bij mij ook op 6mhz als je in chipcat de snelheid maar terug zet, dus het enige wat hij zeker moet weten is of hij de atmel kan proggen.<P>bob shocked.gif" border="0

• Moderator
Geplaatst:

aha...ik programeer al de jupiter1,dus als ik goed begrijp kan ik dus hier ook de funcard mee proggen..<BR>ik heb trouwens de progger gemaakt die ook op het ponyprog site staat..<BR>@pecari<BR>wat is je homepage adres dan??

Geplaatst:

Dit is een eenvoudig te maken funprogger layout:<BR> funduck.jpg <BR>Heb hem ook gemaakt en het werkt perfect, kosten zijn iets meer dan een tientje. Je hebt nodig een smartkaartlezer, lpt-mail connector en 3 weerstanden van 100 ohm<BR>succes Duck<p>[ 06-09-2001: Message edited by: Duck ]

• Moderator
Geplaatst:

@duck<BR>waar staat de schema dan?heb hier wel interesse in...

Geplaatst:

Schema is verder niet nodig:<BR>Het plaatje uit mijn vorige posting kun je gebruiken, de print moet er net zouit gaan zien als het plaatje, dit is dan de onderkant van de print.<BR>Als je de printplaat klaar hebt en je plaatst hierop de smartkaart lezer en de connector (25pins male 95graden)dan komen de drie weerstanden van 100 ohm in de overgeleven gaatjes (van boven naar onder op het plaatje)<BR>De maatvoering van de print is 75mm X 66mm.<BR>Gebruik het programma funpromV2.44 om de funkaart (plastic/smd) te proggen. Ik heb er 1 gemaakt die ik als stekker achter in de lpt poort kan steken, dan heb je geen kabel nodig.

• Moderator
Geplaatst:

@duck<BR>nou de electronica is voor mij geen probleem,alleen zie ik bij de vorige posting geen plaatje maar een vakje met kruisje erin.

Geplaatst:

@@@DUCK<P>Die hoef je niet te maken als je de funprogger van Willem neemt. Even schroefjes naast de LPT1 weghalen zodat hij erin kan en voila, zonder kabel werken die handel.<BR>Dus en geen stroom- en geen verbind. kabel.<P>Hartstikke mooi.<P>Coglio

Geplaatst:

@matchless<BR>de host was zeker even down, plaatje is gewoon te zien toch?<P>@Cogliostro666<BR>Lees eerst even waar de topic over gaat, matchless wil zelf graag een progger bouwen.

• Moderator
Geplaatst:

nee,nog steeds niet,maar stuur me even een PM<BR>zodat ik je m,n mail adres even kan geven..

• Moderator
Geplaatst:

he..he na wat stoeien met het adres heb ik hem eindelijk..<BR>@duck<BR>bedankt voor de moeite

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.