T_I Geplaatst: 26 mei 2004 Geplaatst: 26 mei 2004 Hallo, Zojuist ben ik wat aan het spelen gegaan met de v5 van de newcamd, gecombineerd met een SF 3.2 image. Alles werkt grandioos, op een kleinigheidje na. Hij weigert m'n officiele kaart te gebruiken. Waarschijnlijk heb ik iets verkeerd ingesteld, maar ik heb geen flauw idee wat. Het was ff wat vrotten in de config om de emu aan het werk te krijgen, maar de instellingen die ik nodig heb voor de card heb ik nog niet als zodanig herkend. Jan HuijsmansVU+ Solo2 + 2 TB netwerk storage, Palm SG-2100A (73E - 58W), Triax 78cm schotel + MTI AP82-XT2N
T_I Geplaatst: 26 mei 2004 Auteur Geplaatst: 26 mei 2004 Hmmm, vaag, vast een foutje in de config geslopen. Na een flash erase en newcamd 5 opnieuw installeren doet ie ineens alles weer. Emu en eigen kaart. Dat laatste is toch wel makkelijk. (je betaald toch niet voor niets...) Jan HuijsmansVU+ Solo2 + 2 TB netwerk storage, Palm SG-2100A (73E - 58W), Triax 78cm schotel + MTI AP82-XT2N
T_I Geplaatst: 30 mei 2004 Auteur Geplaatst: 30 mei 2004 Helaas was dit van korte duur. Na een kleine 2 uur was het weer over. Heb ik soms ook die cardspider nodig om de newcamd 5 werkend te krijgen? Jan Jan HuijsmansVU+ Solo2 + 2 TB netwerk storage, Palm SG-2100A (73E - 58W), Triax 78cm schotel + MTI AP82-XT2N
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen