Gast Geplaatst: 8 september 2001 Geplaatst: 8 september 2001 Op deze file staat Ird*** zenders o.a. Zoals als bekend is veranderd deze regelmatig de keys. Denk aan stre** of Hel** nov*.<P>Hoe kan men deze file editen en de nieuwe update bijwerken.
Gast Geplaatst: 8 september 2001 Geplaatst: 8 september 2001 ff open doen met picbined en de rest wijst zijn eigen uit.<P>MaRRaD<BR>Greetzzz <p>[ 08-09-2001: Message edited by: MaRRaD ]
Gast Geplaatst: 8 september 2001 Geplaatst: 8 september 2001 Voor het editten van de fun 3in1 files kan ik echt het bijgeleverde ISVEdit aanraden. <P>Met dit proggie kun je alleen de wijzigingen bewaren. En om snel ff wat te proberen werkt dit echt veel sneller dan steeds de hele eeprom te schrijven.<P>Greetingz,<P>Duzz
Gast Geplaatst: 10 september 2001 Geplaatst: 10 september 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by MaRRaD:<BR><STRONG>ff open doen met picbined en de rest wijst zijn eigen uit.</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>deze vraag had ik ook al bij Duck gesteld, maar daar loopt je vraag snel uit beeld doordat het maar 1 forum is <P>Als ik bij Duck de Irdeto key's bekijk en kijk dan naar m'n in Picbined geopende bestaande file begrijp ik een paar dingen niet<P>Hetgeen ik vooral niet begrijp is de key's in groepjes van drie getallen, waar laat ik die ? <P>PovID moet je die dan ook veranderen ? <P>PMK, waarom staat die bij de ene provider op 00 en de andere op 10 en bij weer andere op beide ? <P>Wie laat er bij mij een lampje branden ?
Aanbevolen berichten