Gast Geplaatst: 26 september 2001 Geplaatst: 26 september 2001 CANALDIGITAAL ONDERWERP IN WANNAHAVES <BR> <BR>Zaterdag 29 september besteedt het tv-programma Wannahaves ruime aandacht aan CANALDIGITAAL. Presentator Winston Gerschtanowitz laat zich uitgebreid informeren over de grote voordelen van televisie en radio via de schotel, waarna hij vervolgens zelf kennismaakt met het uitgebreide programma-aanbod en de digitale beeld- en geluidskwaliteit. <BR>Twee weken later (zaterdag 4 oktober) staat Wannahaves opnieuw in het teken van digitale satellietontvangst. In deze aflevering wordt een bezoek gebracht aan ASTRA, de eigenaar en beheerder het meest populaire satellietsysteem in Europa. In Luxemburg wordt de werking van televisie en radio via de schotel nader toegelicht. <P>Uitzendtijden eerste aflevering (Yorin):<BR>- zaterdag 29 september (18.30–19.00 uur)<BR>- zondag 30 september (15.30–16.00 uur)<BR>- dinsdag 2 oktober (23.55–00.25 uur)<BR> <A HREF="http://www.canaldigitaal.nl/nieuws.asp" TARGET=_blank>http://www.canaldigitaal.nl/nieuws.asp</A>
Gast Geplaatst: 26 september 2001 Geplaatst: 26 september 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> Gerschtanowitz laat zich uitgebreid informeren over de grote voordelen van televisie en radio via de schotel, waarna hij vervolgens zelf kennismaakt met het uitgebreide programma-aanbod en de digitale beeld- en geluidskwaliteit. <BR> <HR></BLOCKQUOTE><P>Uitgebreide programma-aanbod???? Huhhh???? Weet ie wel zeker dat ie bij *anaaldigitaal op bezoek is??<BR>Digitale geluidskwaliteit???? Heeft ie nog niet naar de radiokanalen in anaaldigi pakket geluisterd.
Littlesat Geplaatst: 27 september 2001 Geplaatst: 27 september 2001 Sommige mensen zijn alleen maar hier Canal+ aan het afkraken om het zomaar af te kraken. Kijk eens naar het aanbod via de kabel en de kwaliteit die je daarbij krijgt!!! Dan ga ik toch, ondanks dat ik het er inderdaad mee eens ben dat de prijs/prestatie verhouding bij Canal+ veeeeele maaaaalen beter kan, liever voor de satelliet. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast Geplaatst: 27 september 2001 Geplaatst: 27 september 2001 @ littlesat:<BR>Met de komst vande betaalTV is er ook steds meer achter de decoder gestopt. Ook de programma's die vroeger gewoon gratis op de publieke netten te zien waren. Niet dat de opbrengst daarvan in hun zakken verdwijnt, maar de topsalarissen van de voetballers, basketballers en anderen worden mede ook bepaald door de hoogte van de abbokosten. Of dit ooit nog teruggedraaid kan worden is vraag twee.<P>Nitwit
Gast Geplaatst: 30 september 2001 Geplaatst: 30 september 2001 @Diavolo: Ik hoop echt dat ze Radio 538 als voorbeeld nemen. Hier hoor je echt hoe perfekt digitaal geluid kan zijn. Werkelijk een genot..!!
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 30 september 2001 Geplaatst: 30 september 2001 Wat is daar dan mis mee. Alles beter dan via de FM!!
Gast Geplaatst: 30 september 2001 Geplaatst: 30 september 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> @Diavolo: Ik hoop echt dat ze Radio 538 als voorbeeld nemen. Hier hoor je echt hoe perfekt digitaal geluid kan zijn. Werkelijk een genot..!! <HR></BLOCKQUOTE><P>Da's nou precies wat ik bedoel. Je hoeft niet eens een kritisch oor te hebben om te horen hoe digitale audio NIET hoort te klinken. <BR>Maar ja, tusen beloven en daadwerkelijk uitvoeren zit nog een hemelsbreed verschil en een voor C+ onoverbrugbare hindernis.<BR>Ze willen niet, ze kunnen niet, ze doen niet.<P>BTW wel een beetje offtopic, sorry.
Gast Geplaatst: 7 oktober 2001 Geplaatst: 7 oktober 2001 O,ja men zei dat jer er ook een gratis schotel met LNB bij kreeg als je besloot bij Yorin/Wannahaves te bestellen.<BR>Ze vergaten er wel bij te zeggen dat je dan vastzit aan een C+ abo.<BR>Winston heeft zich niet goed voor laten lichtten, want die actie loopt "maar" tot 31 Oktober. <BR>stjauw.
Aanbevolen berichten