Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een Mastercrd en wil deze kaart programmeren. maar met geen enkel programma is dit te doen. Heb file v402ds9.<BR>Help help<P><BR>Drim

Geplaatst:

Verkeerde file naar mijn idee, je moet de v502ds9 hebben van duck.<BR>Succes

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Drim:<BR><STRONG>Ook met deze file kan ik de kaart NIET programmeren.<P>Kan dit wel met en mastercrd???<P><BR>Drim..</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Dat kan gebruik ***geen-reclame*** 1.70 .Te vinden bij Duwgati er is ook een stappen plan hoe te proggen met ***geen-reclame***<BR>Succes<BR>MaRRaD<BR> laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Yo,<P>je moet wel de 402 files gebruiken ! de 502 files zijn voor de 16f876 pic !<P>Groetjes<P>Pinneke

Geplaatst:

Ook met deze file kan ik de kaart NIET programmeren.<P>Kan dit wel met en mastercrd???<P><BR>Drim..

Geplaatst:

Ik heb nu beide files geprobeerd en geprobeerd en..... maar ik krijg er niets opgeschreven met alle bekende programma's. <BR>Ook cardwr 1.70 doet het niet.<BR>Heeft nog iemand een suggestie????<P>Drim..

Geplaatst:

Je geeft niet aan wat er precies fout gaat. Het probleem zal wel weer het proggen van de 628 zijn. In dat geval probeer het met ic-prog en stel de settings in op verify during programming. Geeft dit nog steeds problemen speel dan met de delay. Troost je iedereen heeft moeite om de 628 goed te proggen het vergt een beetje geduld.

Geplaatst:

Hoi,<P>Het heeft even geduurd.. Was even het land uit.<P>Het probleem is dat het programmeren niet gaat.<BR>Melding: Programmeren mislukt opadres 000H!<P>Met geen enkel programma beweging in te krijgen.<P>Weet jij nog iets <P>Groet,<P>Drim..

Geplaatst:

Drim zoek eens op het board het antwoord op je probleem is al diverse malen gegeven ook door mij!<BR>Let maar eens op wat je met pin 4/5 moet doen.<BR>Suc6

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.