Gast Geplaatst: 9 september 2001 Geplaatst: 9 september 2001 getest de fun 3-1 met flash V2.4 op een humax 5400 met loader H1.37 en een humax met loader H 2.08 met de +cam 3.2 nl final van 5 sept.<BR>Fix voor Canal Digital Irdeto ( Irdeto status 16 ) is opgelost.<BR>Schakeld goed tussen Ird,Seca en Via. en omgekeerd<BR>Stream gaat direct open,en zappen gaat vrij snel.<BR>De Crd file omgezet naar Hex ,maar de Viasat kanalen( o.a TV 1000 ) werkte niet ,dus de eeprom van 6-9 gebruikt.
Gast Geplaatst: 9 september 2001 Geplaatst: 9 september 2001 ik wil ook graag die pool effe bezoeken, wie wil me die url effe sturen??<BR>alvast bedankt.
Duwgati Geplaatst: 10 september 2001 Geplaatst: 10 september 2001 Heb v2.4 uitgebreid getest en het ziet er heel goed uit. Het beste tot nog toe in de zin dat ik nog geen enkele vastloper heb gehad. Maar er zijn toch nog wel enkele puntjes overgebleven:<BR>1. Probleem met C+ NL is in zoverre opgelost, dat C+ 1 en 2 weliswaar goed openen als je er vanuit een andere provider naartoe schakelt. Maar ze worden geopend in Irdeto. Daardoor gaat nu het doorschakelen naar 16/9 en Cine Cinemas niet meer lekker. Ik moet soms heen en weer zappen om ze open te krijgen. Ik ga vandaag eens de C+ Irdeto eruit slopen om te kijken of dat niet veel beter werkt.<BR>2. Het schakelen gaat niet altijd even snel. Soms is het sneller dan ik gewend was van v2.3, maar soms ook trager. Met name van de ene provider naar de andere kost meer tijd. Andere kanalen van dezelfde provider gaat snel en probleemloos, behalve heel soms bij de Stream ppv kanalen.<P>Het grootste voordeel tot nog toe vind ik echter dat ik nog geen enkele vastloper heb gehad zoals bij v2.3 toch nog steeds wel voorkwam. Met name bij het schakelen van een willekeurige provider naar een Palco of Kiosque kanaal.<P>Ik heb hier overigens de 3.2 patch van Hemp in mijn Humax.<P>Bye <BR>Duwgati<p>[ 10-09-2001: Message edited by: Duwgati ]
Gast Geplaatst: 10 september 2001 Geplaatst: 10 september 2001 Kan iemand mijn ook de pool adres sturen? SVP.<P>Trouwens, Duwgati, heb ik per ongeluk een DS9 op een GWC geproggged. Werkt Lekker, onvoorstelbaar is dat. Had nooit verwacht.<P>Is er echter een Fun/Pic II nodig voor DS9 nodig??????<P>Patch is Hum 3_2, Loader H1.07
Duwgati Geplaatst: 10 september 2001 Geplaatst: 10 september 2001 Wil ik zojuist het C+ NL Irdeto gedeelte eruit slopen, wat schetst mijn verbazing; Zit er niet meer in!<BR>Nou verklaart dat natuurlijk meteen waarom het schakelen naar C+ ineens zoveel beter gaat dan voorheen. Maar nu sta ik wel voor een raadsel. Waarom heeft de kaart nu moeite met openen van C+ 16/9 en Cine Cinemas <BR>Daar begrijp ik niets van. Hij gebruikt nu alleen nog seca voor C+ dus zou het allemaal vlot moeten kunnen.<BR>Enfin ik zoek nog eens verder.<BR>Bye<BR>Duwgati
Duwgati Geplaatst: 10 september 2001 Geplaatst: 10 september 2001 @Teddyz<BR>Begrijp ik niets van. Is in theorie (en volgens mij ook in praktijk) onmogelijk.<BR>Je kunt bijvoorbeeld nooit de inhoud van een 24c64 eeprom in een 24c16 GW-eeprom gepropt krijgen.<BR>Weet je wel zeker dat je een DS9 file hebt gebruikt? Of heb je misschien een GW-variant daarvan gebruikt, die zijn er namelijk ook. Een soort mini-DS9 zeg maar. Met iets minder providers, maar wel geschikt voor de GW kaart.<P>Er zijn 3 soorten 3-in-1 files:<BR>DS9 - voor Piccard kaarten<BR>Allcam - voor Fun kaarten<BR>GW3in1 - voor GW kaarten<P>Er zijn nog wel enkele subcategoriën, met name in de DS9 sfeer, maar dat is een te lang verhaal voor dit topic.<P>Groeten<BR>Duwgati
Gast Geplaatst: 10 september 2001 Geplaatst: 10 september 2001 @duwgati<BR>Hoe bedoel je dat Canal Digitaal irdeto er niet meer is?<BR>Ik zie Canal Digitaal nog steeds staan bij ISVEdit (ook wel logisch is dezelfde versie). <P>Het is mij ook opgevallen dat het schakelen van bv. C+2 naar C+16/9 erg lang duurt (De rode balk komt kort tevoorschijn). <BR>Je hoeft trouwens niet veel te "slopen". De truuk die ik gebruikt heb bij het "status 16" probleem van de vorige versie werkt ook hier. Als je het vinkje "CA ID 01 00 Seca" aanzet in het Main-tabblad van ISVEdit en schrijft naar de kaart gaat het schakelen soepel en vlot. Probeer het maar eens.<P>Greetingz,<P>Duzz<p>[ 10-09-2001: Message edited by: duzzz ]
Gast Geplaatst: 10 september 2001 Geplaatst: 10 september 2001 Het AOL gehalte van deze thread wordt wel erg hoog met al deze "me too"s . Maar goed....<P>Kan iemand mij het URL van de poolse site ook even PMen.<P>Thanx,<BR>J.M.
Gast Geplaatst: 10 september 2001 Geplaatst: 10 september 2001 @MaRRaD: Thxs for the info <P>have fun, dism
Gast Geplaatst: 10 september 2001 Geplaatst: 10 september 2001 @Duzz <BR>Ik heb de eeprom ook opnieuw aangepast <BR>Loopt nu toch iets beter met jouw tip.<BR>Greetzz<BR>MaRRaD
Gast Geplaatst: 10 september 2001 Geplaatst: 10 september 2001 Heb net de 2.4 binnengehaald en bewerkt.<P>@Duwgati: bij mij zat de C+NL-ird er wel gewoon in (???), keys heb ik verwijderd, flag op seca aangezet: loopt lekker tot nu toe <P>Vraag me toch af: zijn er meerdere 2.4's in omloop dan <P>have fun, dism
Duwgati Geplaatst: 10 september 2001 Geplaatst: 10 september 2001 Ik begin ook te geloven, net als Dism, dat er meerdere versies in omloop zijn.<BR>Volgens de readme file is ISVedit 1.6 nodig om de file te editten en die heb ik nog niet. Ik krijg een foutboodschap als ik 'm met 1.5 wil openen. <BR>Als ik 'm met picbined 1.35 open, gaat het gewoon goed, maar daar krijg ik geen C+ Irdeto te zien. Nou zou dat ook kunnen liggen aan het feit dat die niet in de INI file is opgenomen en 'm daarom gewoon niet laat zien terwijl hij er in werkelijkheid wel inzit. Dat kan ik nu dus even niet nagaan.<BR>En het zou ook het trage schakelen verklaren van C+ rood/blauw naar 16/9 en CC.<BR>Waar hebben jullie nu die 2.4 vandaan die wel te editen is met ISVedit?<BR>Bye<BR>Duwgati
Gast Geplaatst: 10 september 2001 Geplaatst: 10 september 2001 Hij staat inmiddels bij Duck online.<P>De eeprom file is overigens gewoon te editten met ISVedit 1.5. Versie 1.6 ondersteunt meer viaccess providers, dacht ik.<P>Greetingz,<P>Duzz<p>[ 10-09-2001: Message edited by: duzzz ]
Duwgati Geplaatst: 10 september 2001 Geplaatst: 10 september 2001 Ik heb 'm net gehaald. En inderdaad is de eeprom-file die daarbij zit een andere dan die ik van onze polen had gehaald.<BR>Deze laat zich inderdaad wel editen met 1.5.<BR>Dat ga ik nu dus even doen.<BR>Ik heb nog even gekontroleerd, maar dat C+ irdeto niet getoond wordt in picbined 1.35 ligt inderdaad aan de INI file. Hij zit er dus nog wel in.<BR>Bye<BR>Duwgati
Aanbevolen berichten