Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Toch wel vreemd. Ik heb de file ook van de poolse site (09-09-2001) gehaald en kon deze eeprom file (was een .crd file) probleemloos openen in ISVEdit. <P>Greetingz,<BR>Duzz

• Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

kan iemand mij ook es die pool sturen aub smile.gif" border="0 ?<BR>the_i_man01@hotmail.com<BR>of gewoon pm

Geplaatst:

Kan iemand mij ook even de link via de pm door geven.<BR>alvast bedankt.<P>magnum.

Geplaatst:

Heel vreemd allemaal, ik kon wel openen met ISVEdit 1.5, ook de keys verwijderen, maar na opslaan en opnieuw openen zaten ze er weer in confused.gif" border="0 <BR>Met picbined 1.35 bewerkt, ging perfect. Toen weer geopend met ISVEdit: weg! laugh.gif" border="0 <P>Heb de 2.4 er nu een dagje in zitten en moet zeggen: loopt perfect, geen hangers, geen schakelproblemen (m.n. C+ bl/ro/16-9) en lekker snel, zelfs op 3.2 laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <P>have fun, dism wink.gif" border="0

Geplaatst:

Als je iets met ISVEdit wijzigt dan moet je voor de gewijzigde gegevens de vinkjes aanzetten en op "Change in Memory" klikken. Pas daarna zijn de wijzigingen doorgevoerd.<P>Greetingz,<P>Duzz

Geplaatst:

Ook ik bewerk mijn eeprom met isvedit.<BR>Maar nu kan je ook overal vinkjes voor zetten.Kan iemand mij vertellen waar dit voor is.<P>magnum.

Geplaatst:

@magnum357: dan schrijft ie dus alles naar je memory/card laugh.gif" border="0 <P>have fun, dism wink.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.