Ga naar inhoud

zeer regelmatig nwe 3in1files bij Duck, waarom?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

sinds kort werk ik met de funcard.<BR>Ik zie echter dat er zeer regelmatig (meerdere keren per maand) nieuwere files op de site van Duck worden aangeboden. <P>Waarom? <BR>De keys liggen toch voor een maand vast?<BR>Nergens in de ZIP file wordt vermeld wat er veranderd is tov. de vorige 3in1 file.<P>Kan dit in de toekomst door de auteur even vermeld worden? Ik zie door de bomen het bos niet meer...<P>Alvast bedankt voor de info!

Geplaatst:

Zo ik zal hem toch maar eens beantwoorden wink.gif" border="0 <P>Je hebt gelijk wat betreft seca deze key's verwissellen elke maand en dan komt de nieuwe key er albij voor de opvolgende maand dus je zou twee maanden kunnen kijken met SECA.. hier wordt verders ook niks aangedaan wat er wel aangedaan wordt is dat IRDETO en VIACCESS soms zelfs elke dag van key's verwissellen en dan wel sommige providers deze wordt op de duck site netjes bijgehouden zodat alles open blijft staan als je alleen ASTRA zit te bekijken hoef je maar om de maand even de update erin te duwen hier even de update die er gedaan worden regelmatig<P>PINK Om de paar uur dus niet bij te houden<BR>ZEE TV Om de paar uur dus niet bij te houden<BR>STREAM IRDETO Bijna Dagelijks<BR>NTV+ VIACCESS Bijna Dagelijks<BR>SEXVIEW VIACCESS Weekelijks<BR>SCT VIACCESS Bijna Weekelijks<BR>VIASAT TICKET VIACCESS Weekelijks<BR>NTV VIACCES Om de paar weken<BR>HRT VIACCESS Om de paar weken<P>Hopende je hiermee een beetje geholpen te hebben en andere<P>groetjes lorisdam laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Is dat de Lorisdam?<P>Oefff, zweet breekt me uit.<P>The man behind de fun 3/1?<BR>Jeetje.<P>Thanx man, thanx.<BR>Voor minder dan fl. 100,-- al die kanalen.<BR>Euhhh, tja, wel een vraagje.<BR>Welke aanbieders praten we nu over eigenlijk?<BR>Is er een lijstje van?<P>Coglio cool.gif" border="0cool.gif" border="0

Geplaatst:

Ik zal eerdaags nog wel een lijstje bij voegen in txt file<P>groetjes lorisdam tongue.gif" border="0

Geplaatst:

Ok, dat zou fijn zijn, dank je.<BR>Ik ben nu aan het zappen in het blauwe hinein, zonder te weten wat wel zou moeten lukken. Dan haal ik rode balk en niet ontvangbaar door elkaar.<P>Komt bij dat met mijn Astra/Hotbird combi natuurlijk ook veel niet binnenstraalt.<P>Anal- probleem met nieuwste versie gelukkig opgelost.<P>Thumbs up for Lorisdam.<P><BR>Coglio<BR> tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0

Geplaatst:

Fun3in1<P>Premiere World<BR>ORF<BR>Stream<BR>Media Vision <BR>Nova<BR>CanalDigitaal<BR>Zee TV<BR>Pink<P>SECA<P>00 03 CANAL+FRANCE <BR>00 04 CANAL SATELLITE <BR>00 09 ABSAT+TPS <BR>00 0C TAQUILLA<BR>00 0D TVB SUPERCHANNEL <BR>00 0F AB SAT & CINESTAR <BR>00 10 D+ <BR>00 11 CALCIO<BR>00 12 PRO TV <BR>00 19 CANAL DIGITAAL <BR>00 1C MEDIASET <BR>00 1D CYFRA+ <BR>00 25 ABSAT <BR>00 29 CANAL HORIZONS <BR>00 2E CANAL+ DIG. NL (CABLE) <BR>00 0A STREAM & PROVA (DOWN FOR NOW)<BR>00 13 CANAL+ BELGIQUE (CABLE) <BR>00 14 CANAL+ VLAANDEREN] (CABLE)<BR>00 1B CANAL+ DIGITAAL(AERIAL) <BR>00 05 PRIMA FILA WITH XXX CLUB(NEED NEWKEY'S)<BR>00 37 STREAM <BR>00 1A CHANNEL REUNION<P>VIACCESS<P>01 0C 0. VIASAT NORDIC 5E<BR>01 0C 1. VIASAT TICKET 5E<BR>01 0C 2. VIASAT EUROPE 5E<BR>00 C4 0. NTV INTERNATIONAL 13E<BR>00 C4 1. NTV+ RUSSIA 36E<BR>00 94 0. SRG SWITSERLAND 13E<BR>00 AC 0. HRT CROATIE 13E<BR>00 B0 0. SLOVENIAN TV 13E<BR>00 84 0. ARABIC RADIO & TV 13E<BR>00 1C 1. ULTRA BLUE 13E<BR>00 7C 0. TELEVISION PAR SATELLITE 13E<BR>00 70 0. ABSAT 19E<BR>00 55 0. MTV NETWORKS 13E/19E<BR>00 78 0. NUMERICABLE 19E<BR>00 8C 0. CANAL PLUS FRANCE 19E<BR>00 E4 7. SEXVIEW HOLLAND 13E<BR>00 E4 0. SCT ITALY 13E<BR>00 25 0. GLOBECAST (NEED NEW KEY)<BR>00 9C 0. SVT Europe 5E<BR>01 10 0. DEEPAM TV 13E<BR>00 74 0. CFI 13E<P><BR> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

@lorisdam,<P>Hoe zit het met aanbieders die meerdere decoderingen gebruiken bv canaal digitaal maakt gebruik van irdeto en seca, welk decodeer systeem zal er dan worden gekozen indien beide in de fun3in1 voor komen

Geplaatst:

hmm, mag ik vragen waar de providers op de kabel daarin zitten?<BR>daar ben je toch niets mee, en als je dat kaartje in je kabeldecoder stopt werkt het waarschijnlijk toch niet, want 3in1 met flash 2.4 is gemaakt voor 3.2+cam hebbek gehoord

Geplaatst:

Inderdaad canaal digitaal komt twee keer voor maar omdat het om de irdeto cam gaat zit hij er nog en canaal digitaal irdeto blijft tenminste altijd open makkelijk voor mensen die op vakantie zijn bv<P>overige vraag en inderdaad de kabel gaat niet op maar zal in de toekomst mischien gebruikt gaan worden omdat de makers deze al voorzien hebben van kabel providers....en daarom wordt ook in deze file de key erin geplaatst.... wink.gif" border="0 <P><BR>groetjes lorisdam

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb een 5600 met Seca en Viacces (RED).<P>Heb ik ook wat aan die 3 in 1??? Ja dan heb ik geen IRD, maar dat maakt mij niet uit.<P>Meetsal zie ik maar twee files als ik de 3 in 1 uitpak die ik kan gebruiken, tenminste waar duidelijk bij staat Flach, int ee of ext ee en ik heb er drie nodig...<P>Ik snap er niets meer van HELP (-:<P><BR>Vinniemal. confused.gif" border="0vinnie.gal@bigfoot.com

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.