Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Is met een fun-kaart een echte oplossing om in combinatie met een aston ci versie 1.03<BR>meerdere providers uit te lezen cq ontvangen dan de beperkte 8 die het nu kan ?<P>Ik neem ook aan dat je deze met de bekende Mastera kunt programmeren toch..<P>waarschijnlijk is deze vraag al een keer gesteld ik weet het niet kan ook nergens lezen, vandaar groetjes..Silvester

Geplaatst:

Helaas. De Aston 1.03 herkent slecht 8 providers (Provider 0 SECA even niet meegerekend). Ook kunnen de hogere ID's niet worden herkend (Stream loopt dus niet!). Het hebben van een FUN of andere kaart verandert daar niets aan. Koop hiervoor een Aston 1.05 (maximaal 15 providers, weer Provider 0 niet meegerekend).

Geplaatst:

Je mag Aston wegmikken.<BR>Fun kan zonder.<BR>Dus dan ook niet beperking van 8 aanbieders meer.<BR>Ik heb fun en progger via Willem.<BR>Minder dan fl. 100,--.<BR>2 x geprogd, 2 x werken.<BR>Score van 100% dus.<BR>Files via Duck.<P>Succes<P>Coglio wink.gif" border="0

Geplaatst:

@Mimisiku,<P>Ohhh, ik lees weer slecht.<BR>Wat zeg je nou: Fun helpt niet?<BR>Is dat zo.<BR>Wat is dit dan:<BR>Staat in readme van Lorisdam:<BR>funkaart 3infile tested by hummie allcam 2.3 and 2.4<BR>8irdeto/22seca/20viaccess<P>Lijkt me dus dat je geen gelijk hebt?!<BR>Wie weet het?<P>Coglio<P> shocked.gif" border="0shocked.gif" border="0

Geplaatst:

@Cogliostro666,<BR>een duidelijk geval van klok en klepel. Aston 1.03 heeft niets te maken met al die fijne details die jij daar opsomt.<BR>Da's net zoiets als roepen dat jouw dieseltje wel degelijk op gewone benzine loopt omdat je gelezen hebt dat er een stuur in zit en er wielen onder zitten.<P>Mimisiko heeft absoluut 100% gelijk met wat hij schrijft. En jij weet blijkbaar niet eens wat met Aston 1.03 bedoeld wordt.<BR>En als Silvester z'n Aston wegmikt (zoals jij voorstelt) en z'n funkaart zo in z'n receiver stekkt valt die kaart ook maar zo'n beetje in het rond in dat veel te grote gat.<P>Op Aston 1.03 krijg je niet meer dan 8 providers aan de gang, punt uit.<P>Bye<BR>Duwgati

Geplaatst:

Wowww, @Duwgati, niet zo onaardig tegen mijn persoontje.<BR>Uiteraard durf ik jou niet tegen te spreken, jij bent 1 van de obi-wan-kenobi's, maar...<P>Ik weet dus wel wat Aston 1.03 is, heb er zelf 1....<BR>En die ligt nu te verstoffen. Funcard gaat bij mij in dunne sleuf (embedded freecam), dus Aston is niet meer nodig. Je argument fun in te ruime sleuf kan ik dus echt niet plaatsen.<BR>Ik heb juist bewust mijn GW met Aston uit die enorme ruime sleuf gehaald omdat die met de funcard stoorde.<P>En nou ben ik toch echt enorm benieuwd wat hierboven fout staat. Enlighten me please! Nooit te oud om te leren.<P>Respectfull,<P>Coglio wink.gif" border="0

Geplaatst:

Tegen deze logica van Cogliostro666 kan zelfs ik niet op. Het is kennelijk nooit bij hem opgekomen dat er misschien nog andere ontvangers in de wereld zijn dan zijn onvolprezen hummie!<BR>Ik zou zeggen blijf maar slapen of lees goed, mr Cogliostro666

Geplaatst:

Laat je eens 1 dag voorbij gaan, nemen ze meteen het heft van je over laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0<BR>Bedankt daddy. Voor die posting van jou had mijn naam kunnen staan. De spijker op z'n kop zogezegd.<P>En voor wat het waard is Coglio. Het was niet onaardig bedoeld, maar er zijn hier op dit board soms ZEER deskundige mensen aktief en het is altijd onverstandig om die op een dergelijke manier van repliek te dienen. En jij had de pech dat je 1 van die deskundigen "aanpakte".<BR>Maar ja, misschien kende je 'm nog niet. Dan kun je natuurlijk altijd nog eens terugbladeren naar oudere postings van Mimisiku en zien wat hij in zijn mars heeft.<P>Bye<BR>Duwgati

Geplaatst:

Grote meester,<P>Ikke schaamtevol in hoekje te flieberen...<BR>Tja, IQ laat ook te wensen over... (= genetisch)<BR>Sorry, sorry, sorry...<P>Maar euhhh, ... ik zou ook graag willen weten wat ik zelf nou het beste kan doen met mijn hummie. Is het naast de fun3/1 dan zinvol toch de Aston te gebruiken? Maar de fun3/1 files geven toch ook alle Seca-aanbieders door die je ook met de Seca-CI kunt krijgen? Of is het dus zo dat er dan maar 8 doorkomen en is dat het probleem, en kan mijn Aston1.03 gewoon in het stof blijven?<P>(lekker veel vragen, he?)<P>Hoogachtend,<P>Coglio shocked.gif" border="0shocked.gif" border="0shocked.gif" border="0

Geplaatst:

Cogliostro666: die aston die je hebt kan je nog altijd gebruiken voor AU te krijgen, dus totaal nutteloos is hij niet, zelfs met je gepatchde hummie !

Geplaatst:

aan duwgati en daddy: ERGENS had Cogliostro666 gelijk, kijk maar eens in de profile van silvyster, idd, hij heeft een humax 5400 !<BR>Dus zijn postings waren nu ook weer niet zo dom. (als hij tenminste zelf de profile van silvester gezien had tenminste smile.gif" border="0)

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.