Gast Geplaatst: 19 september 2001 Geplaatst: 19 september 2001 Hallo allemaal,<P>Wat kan ik ontvangen op een funkaart als ik die geprogd heb met de 3 in 1 files van lorisdam voor hummie met de 2,4 patch.Ik krijg alleen maar nederlandse zenders. Wat doe ik verkeerd .kan iemand helpen . Moet deze file ook werken op de 3,2 patch ?<BR>Bij voorbaat dank.<P>Silky
xfiles69 Geplaatst: 20 september 2001 Geplaatst: 20 september 2001 Dat kun je zien als je ext.eepromfile laad in de meegeleverde editor dan kun je ze aflezen of in picbin.Bij isvedit zie je bij seca alleen maar prov.id's die nummers en cijfers komen overeen met de desbetreffende providers(kun je zien in de key lijsten op de diverse sites).<BR>De 3in1 2.4 is gemaakt voor de 3.2patch.<BR>Bij het proggen moet je rekening nemen met (uitgaande dat je progt met funprom) alleen de flash en alleen de externe eeprom laden de interne NIET,meestal is er ook geen interne bij.
borsjea Geplaatst: 20 september 2001 Geplaatst: 20 september 2001 Lees het topic zeer "regelmatig nwe 3in1files bij Duck, waarom?"<BR>Hier heeft lorisdam een lijstje geplaatst
Aanbevolen berichten