Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb voor het eerst de 3 in 1 files van onze bekende duck. Het enige wat ik kan ontvangen is het C+ pakket. Alle andere providers blijven op zwart staan.<BR>Nu weet ik niet of het aan de files ligt of aan mijn ontvanger. Heb een humax 5400 softcell 2.07 en L 2.07. Weet iemand wat het probleem kan zijn ???<BR> confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Geplaatst:

staat er wel een plusje achter HIC..... en<BR>DIC...... zoniet dan moet er nog eea gepatcht worden.

Geplaatst:

Ja mijn humax is gepatched. Gebruikte voorheen een goldkaart en ontving alle providers (seca+irdeto)incl. P world

Geplaatst:

@ Daan<BR>Je hebt inderdaad gelijk, aan mijn humax moet nog het e.e.a. gepatcht worden. Ik had je antwoord niet goed begrepen. Bedankt voor de uitleg en ik laat het wel weten of het is gelukt.<BR>groetjes km

Geplaatst:

Ik ontvang op mijn echo 3000via alleen alle irdeto channels.Seca en Viaccess reageren niet, ondanks verschillende goodies geprobeerd etc.<P>JB

Geplaatst:

@JB,<BR>Op de Echostar heb je een gepatchte CAM nodig, de Fun 3in1 V2.4 Flash file en een aangepaste versie van de bijbehorende V2.4 eeprom file. Zo heb ik het zien werken bij een kennis. De standaard V2.4 eeprom file doet het niet volgens die kennis.<BR>Geen idee trouwens waar je die aangepaste versie vandaan zou moeten halen.<BR>Suk6<BR>Duwgati

Geplaatst:

@Duwgati, trouwens mijn complimenten voor de zeer goede site.Uitstekende uitleg voor allerlei proggies etc.Het heeft mij erg goed geholpen.Alleen zit ik nog met de navolgende vraag.Ik heb mijn irdeto ci cammetje 4.6 naar 2 017 gepatched.Perfect.Begrijp ik uit je verhaal dat deze ook nog eens kan worden omgezet in een allcam.Zo ja, welke software en waar??<P>Bedankt<P>JB

Geplaatst:

Die kennis werkt met mijn oude freecam die hij gepatcht heeft. Hoe dat met de 4.6 zit weet ik niet zeker, maar ik dacht dat de freecam patch daar niet geschikt voor is. <BR>Bye<BR>Duwgati

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.