Gast Geplaatst: 29 mei 2004 Geplaatst: 29 mei 2004 IK vraag me het volgende af; ALs ik nu voor Taq. een nieuwe rsakey en keylist e.d. ftp naar de db dan zou taq werken. ftp ik daarna weer een andere rsakey en softcam en keylist voor conax dan worden die oude files voor Taq. toch overschreven of begrijp ik de werking niet helemaal? En als er bijv. staat in the zipfile you will find conax,conax key and softcamkey put them to var/keys and var/temp that shoul work under Radegast. moet ik hier dan dus al de 3 de files in stoppen in beide directories of is dit niet correct and the rsakeylist should be plased in var/scce that shoul work under Newcam tgn 14. enjoy it
deeejeee Geplaatst: 29 mei 2004 Geplaatst: 29 mei 2004 Volgens mij heeft NEWCAMDT geen keys in scce voor seca2. Deze zitten in newcamd.pp. Conax en alle ander keys vindt je in scce. DM8000 ruDREAM Infinity X
Gast Geplaatst: 29 mei 2004 Geplaatst: 29 mei 2004 toch vind ik bij verschillende scam/conax/newcam emu's een softcam key en rsakey, kan het niet zo zijn dat als ik eerts conax werkend heb en ik zet er daarna iets voor sky in dat conax dan ook weer ontregeld raakt!
deeejeee Geplaatst: 29 mei 2004 Geplaatst: 29 mei 2004 Ja dat kan idd, het is dus verstandig om een back up te maken van de emus en de keys die je gebruikt. En niet overschrijven zo als vaak wordt aangeraden. DM8000 ruDREAM Infinity X
pipokoeie Geplaatst: 29 mei 2004 Geplaatst: 29 mei 2004 hoi volgens mij gingen we van newcamd 14 naar 15 in 14 zaten de conax gegevens en in 15 de conax en de taq gegevens en inderdaad overschrijven ,of eerst wissen ,want er kan er volgens mij maar 1 in staan . greetz pipokoeie LID SINDS 2001 !!! OpenPLi
pipokoeie Geplaatst: 29 mei 2004 Geplaatst: 29 mei 2004 hoi en zitten de gegevens van sky in een scam ,maar die werkt niet voor taq. ik heb nos geen newcamd gezien voor conax , taq en sky , maar ik kan het ook mis hebben. greetz pipokoeie LID SINDS 2001 !!! OpenPLi
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen