Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,<P>Ik heb een funprogrammer van Willem. Na alles te hebben aangesloten krijg ik bij het opstarten van het programma FunProm 2.48 de melding: "Can not initialise port". Ik snap er geen @$#%&^* van. Heeft iemand suggesties? <P>O ja, het rode ledje licht even op tijdens het opstarten van de PC, maar gaat na het opstarten van Windows 95 weer uit. (Misschien draait FunProm 2.48 niet onder W95????)<P>Alvast bedankt,<BR>Nico

Geplaatst:

Lees even de uitleg van Duwgati en gebruik de nieuwste file's van Duck werk bij mij prima.<P>Henri. smile.gif" border="0

Geplaatst:

Misschien een verkeerde kabel, probeer hem eens nadat je de progger rechtstreeks in de lpt poort hebt gedrukt. (eerst de twee schroefjes verwijderen)

Geplaatst:

Hallo,<P>Probleem is al opgelost. Op de site van Duwgati stond een incompleet FunProm programma in de download sectie, er miste o.a. een *.dll file!! FunPrommers let hier dus op! Ik heb nu e.e.a. gedownload bij ******* punt de. Werkt perfect. Ik zap mij nu de vingers blauw.<P> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <P>Nico

Geplaatst:

@Misterbean,<BR>fijn dat het nu werkt, maar ik had het zeker op prijs gesteld als je mij even had gemaild. <BR>Ik had inderdaad alleen de .EXE update naar 2.48 geplaatst.<BR>Is nu opgelost, de full install 2.44 staat er nu ook weer op.<BR>En nogmaals de oproep aan iedereen die een probleem vind op mijn site. Mail me even s.v.p.<BR>Bye<BR>Duwgati

Geplaatst:

Okee Duwgati,<P>Goed punt. Ik had je inderdaad even een meeltje moeten sturen. Bij deze. Verder complimenten voor jouw site. Hij is zeer informatief en heeft mij een heel eind op weg geholpen.<P>THX,<BR>Nico

Geplaatst:

Let even op de opmerking van onze obi wan: Duck.<BR>Funprogger kan inderdaad na verwijderen van 2 aansluitschroefjes gewoon rechtstreeks in parallelle poort. Geen kabel nodig dus.<P>Werkt feilloos. Geweldige progger. Geen stroom- en geen verbindingskabel.<BR>Aangezien mijn printer usb is, zit de progger gewoon standaard in parall. poort geramd. hehehe wink.gif" border="0<P>Coglio tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.