Gast Geplaatst: 1 oktober 2001 Geplaatst: 1 oktober 2001 Ik heb sinds kort het PWAU van x-sat op mijn jupiter 1 kaart gezet. Na een half uur geen beeld kreeg ik ineens wel beeld op pw.<P>Echter vorige week was het ineens afgelopen. Geen beeld meer. Vandaag de inhoud van de jupiter bekeken en hierop stond rubbish. Dus de jupiter volledig weer met de PWAU file beschreven een paar minutjes wachten en weer beeld.<P>Zou iemand mij kunnen uitleggen hoe dit kan.<BR>Ik lees weleens in de readme files dat je de kaart moet verwijderen voordat je Humax uitschakeld. Is dit de reden of kan dit ergens anders door komen.<BR>Ik lock de Atmel altijd nadat ik de atmel opnieuw beschreven heb.<P>Wat ik bij ponyprog niet doe is invert SLCK aan vinken, omdat ik denk dat dit alleen voor het downloaden van belang is en alleen maar lastig is als je zowel de atmel als ook de 24lc16 wilt beschrijven.<P>Solomon
xfiles69 Geplaatst: 1 oktober 2001 Geplaatst: 1 oktober 2001 De atmel moet je altijd lokken anders doet hij het niet.<BR>Al een tijd geleden met jupiter gedraaid .<BR>conclusie,geen of slechte files voor te krijgen.Allen met hetzelfde probleem veel te traag ,dit terwijl de kaart sneller moet wezen .Het is beter over te gaan op fun.<BR>Ds9 is ook zo'n beetje doodgebloed jupiter ook lijkt mij.
Gast Geplaatst: 1 oktober 2001 Geplaatst: 1 oktober 2001 Je hebt helemaal gelijk. Er zijn geen of slechte files. Daarom maak ik ook meestal zelf de jupiter (eeprom) files. Op zich geen probleem. Download een goldwafer of een fun, spit hem door, zet de keys in je eigen crd en klaar. Kost misschien iets meer tijd. Maar tot op heden nog altijd beeld gehad.<P>Over omschakelen naar fun zit ik wel na te denken, maar zolang dit nog werkt kijk ik nog ff de kat uit de boom.
Aanbevolen berichten